Dior Addict be Iconic Gloss - nowe kolory kultowych błyszczyków

22:07

Kultowe już szminki Dior Addict doczekały się kolejnej serii i nowych kolów, które podążają za modą. Do wyboru mamy aż 24 odcienie pomadek os soczystych pomarańczy po wyrafinowane fuksje i czerwienie.
Kiczowaty, elektryzujący i romantyczny- taki jest kolor według Diora.





 
Holenderska modelka Daphne Groeneveld po raz kolejny promuje markę Dior. Tym razem jednak jest twarzą nowości Dior Addict be Iconic Gloss.

Zobaczcie jak wyglądają odcienie z bliska i co można zrobić z ich połączenia :)


Spośród 24 odcieni błyszczyków uzyskamy 3 efekty:

Więcej zdjęć na oficjalnej stronie Diora

Dior oferuje setki różnych połączeń kolorystycznych. Wraz z wprowaszeniem nowości pojawiają się 4 nowe odcienie, które możesz łączyć i tworzyć niepowtarzalne kolory i faktury w zależności od nastroju, Twojego ubioru czy pory dnia. Dior twierdzi, że rano najlepiej sprawdzą się błyszczyki, które pięknie odbijają światło, na wieczór zaś zmęczenie będzie mniej widoczne dzięki szminkom.
 
 
 
Mamy zatem w czym miksować: 4 odcieniach szminek Dior Addict Lipstick, bardziej wyrafinowane kolory w Dior Addict Extrême, błysk uzyskamy dzieki Dior Addict Gloss a paznokcie dopieścimy dzięki 4 nowym lakierom: Spring Ball, Délice, Princess, and Diablotine. 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa błyszczyków Diora. Mam miniaturkę transparentnej pomadki i jestem z niej bardzo zadowolona. Ciekawe, czy w przypadku błyszczyków byłoby tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam starszą wersję tego błyszczyku i moge napisać, że są bardzo trwałe, mają śliczne opakowania, a usta ładnie się błyszczą przez kilka godzin. Są do tego wydajne, więc polecam :)

      Usuń
  2. nie na moją kieszeń a szkoda bo takie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będą jakieś "promocje" w sieciówkach Douglasach i Sephorah... :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista