Collistar - Pure Actives - molekuły młodości dla skóry z kwasem hialuronowym, kolagenem, witaminą C i A

00:40

Collistar - znacie tę markę? Ja wiele razy w Douglasie przechodziłam obok ich produktów, zachwycał mnie ich layout, opakowania, słyszałam wiele dobrego o nich, ale do tej pory nie miałam przyjemności testować ich na własnej skórze.
O kwasie hialuronowym i wpływie choćby witaminy C na stan i młody wygląd skóry słyszałam wielokrotnie. Ten kosmetyk zawiera oba te składniki :)
 
A Wy - używałyście jakieś kosmetyki z kwasem hialuronowym? Co to było?

Opis kosmetyku od producenta:
Po wielu badaniach i restrykcyjnych testach dotyczących funkcjonalności i skuteczności.
Collistar stworzył wyjątkowe formuły zawierające cząsteczki najważniejsze dla młodości i zdrowia skóry.
Wyjątkowe formuły zawierające te same składniki, które stosuje się w zabiegach medycyny estetycznej.
Super wyspecjalizowane produkty które pozwalają na wykonanie w domu prawdziwego zabiegu upiększającego.
Wysoko oczyszczone, aktywne formuły bez zawartości substancji zapachowych, alkoholu
i barwników – gwarancja maksymalnej skuteczności i bezpieczeństwa stosowania.
 
1. Kwas hialuronowy
- intensywnie i stale nawilżona skóra odzyskuje jędrność i gęstość,
- zmarszczki wygładzone,
- skóra staje się gładka i napięta.
2. Kolagen
Już po pierwszej aplikacji:
- skóra jest wzmocniona, napięta i gładsza.
Z każdym dniem staje się:
- jędrniejsza, zmarszczki są mniej widoczne, skóra nabiera zdrowego i młodzieńczego blasku.
3. Witaminy A i C
Już od pierwszej aplikacji:
- widoczna poprawa stanu skóry – regeneracja, blask.
 
Przy regularnym stosowaniu:
- skóra odzyskuje zdrowie i witalność,
- skóra jest bardziej jędrna, gęsta i spoista.
Cena: 189zł / 3x30ml
 
 
 
Składniki aktywne zawarte w tych preparatach kuszą mnie i przekonują. Dodatkowo lubie używac kosmetyków z pipetkę, zamkniętych w takie buteleczki, mające płynną konsystencje. Mam wrazenie, że bardzo byśmy się polubili, choć ja nie potzrebuje jesczcze bardzo intensywnych preparatów anty-aging ze względu na mój wiek ;) Ach - a buteleczki wyglądają jak małe cudeńka :)
 
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki marki Collistar!!! Wiele razy przekonałam się o ich wspaniałym działaniu, jednak kolagen w kosmetykach czy dostarczany ustnie do naszego organizmu nie działa i jest to potwierdzone badaniami. Nie mniej jednak witamina A i C ( w zależności od tego, na którym miejscu jest w składzie ) to dobre wspomagacze dla naszej skóry. Może warto zainwestować w ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, a jednak - czyli to godna uwagi marka. Dzięki Anitko za rady :)

      Usuń
    2. Bardzo proszę! Myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  2. Składniki ma naprawdę genialne! Ja też bardzo lubię kosmetyki, które aplikujemy pipetą - jakoś tak pozytywnie kojarzy mi się ten sposób aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi kojarzy się ze sterylnością i aptecznymi preparatami = czyli ze skutecznością :)

      Usuń
  3. Dla mnie jeszcze zupełna nowość. Ale podoba mi się ogromnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tą marką.. jakos nie zwracałam uwagi na te produlty.. moze dlatego że ja narazie nie potrzebuje molekutów młodości.. xd ahh pozdrawiamps ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, zazdroszczę - ja już mam zmarszczki mimiczne :P Dzięki :)

      Usuń
  5. Pure actives dla menszczyzn ktoś stosował

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista