Skoro dziś piątek... przepis na drinka Pinacolada / Pina Colada :)

00:55

Dziś piątek, więc część z nas zapewne spedzi ten wieczór przy czymś mocniejszym ;)
Mnie ostatnio naszła ochota na wszystko, co związane z mlekiem kokosowym stąd Pinacolada :)
Ananas i kokos tworzą wyjątkowy egzotyczny duet, który pomaga szczególnie w mokrej rzeczywistości, jaka przedstawia nam się za oknem :)


 
Przepis na ten drink jest szalenie prosty i nie wymaga specjalnych urządzeń :)


Przepis: w zależności od upodobań można (w miarę) dowolnie odmierzać stosunek alkoholi do soku i mleka
 
biały rum 40ml
likier kokosowy 50ml
mleczko kokosowe 10ml
sok z ananasa 50ml
 

 
 
Można użyć standarodwego białego rumu i likieru kokosowego lub malibu + dodać mleczko kokosowe z puszki lub kartoniku + sok z ananasa (lub najlepiej mus ze świeżego ananasa jeśli mamy blender). Możemy albo skruszyć lód do drinka lub wstawić produkty wcześneij do lodówki.
Najlepiej ozdobić drink kawałkiem ananasa. Prościzna :P
 
 
 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mniam! Uwielbiam drinki o posmaku kokosa, sok ananasowy też lubię, więc myślę, że Pinacolada przypadłaby mi do gustu :)
    Do tej pory chyba nigdy nie piłam tego drinku, w sumie sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwyższy czas spróbować. Jeśli lubisz części składowe, to pewnie spodoba się Tobie pomieszany :)

      Usuń
  2. uwielbiam :D dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista