Paczuszka od a.i. Polska - czytają w moich myślach ;)

22:03

Otrzymałam wczoraj kurierem przesyłkę, która bardzo mnie ucieszyła, bo dokładnie o tych produktach myślałam ostatnio, że bardzo by mi się przydały... :]


Wy też lubicie, gdy ktoś czyta w Waszych myślach ;)? Mój manicure zyska teraz nowy wymiar :D



O Seche Vite czytałam już wiele razy na innych blogach i z lekką zazdrością myślałam, że także chciałabym go wypróbować. Dzieki Pani Justynie mam możliwość sprawdzić, czy jest taki świetny jak piszą. Mam go właśnie na sobie i widzę, że chyba już się nie rozstaniemy :)



Oprócz Seche Vite do testów otrzymałam produkt NailTek - Extend. Służy do rozcieńczania zastygłych lakierow. Oj, bardzo mi się on przyda, bo mam wiele lakierów, którym przydałoby się rozcieńczenie!
Znacie ten ból, gdy macie jeszcze ponad pół buteleczki (albo prawie całą buteleczkę) Waszego ulubionego lakieru, a zgęstniał tak, że nie nadaje się do użytku? W tym ma mi pomóc ten produkt NailTek.


Oba produkty możecie znaleźć na stronie dystrybutora: tutaj

Recenzja tych cudeniek już wkrótce! :)




You Might Also Like

14 komentarze

  1. Zainteresował mnie NailTek - Extend. Daj znać jak działa.

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością dam niedługo znać. Liczę, że moje ukochane lakiery wrócą do moich łask dzięki rozcieńczalnikowi :)

      Usuń
    2. No,no ja też czekam :D

      Usuń
  2. czytają w myślach :) sama jestem niesamowicie ciekawa tych 2 cudaków, jeszcze nie miałam możliwości ich sprawdzenia, a takie zasychające lakiery to u mnie norma. Jak mi wpadnie w oko jeden kolor to inne idą w odstawkę aż mi się odmieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę już napisać (nie mogłam sie powstrzymać i już w pt wieczorem użyłam), że Seche Vite spowodował, iż lakier szybko zasechł, ma dodatkową warstwę zabezpiezającą i co u mnie ważne - nic się nie odcisnęło na powierzchnie (mam z tym często problem, bo ciężko mi nic przez 5 min nie robić). Zobaczymy ile dni lakier wytrzyma :)

      Usuń
    2. o tak wzór z poduszki jest nieśmiertelnym elementem mojego manicure :)

      Usuń
  3. świetnie! :) udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromną chęcią także bym przetestowała ;) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytanie w myślach- oj przydałaby mi się taka sztuka!:) czekam na recenzję, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj - nie wiem czy by nas głowa od czytania w myślach nie bolała ;)

      Usuń
  6. no to pozostaje mi tylko czekać na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten Nail Tek :) Chyba też go poszukam i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista