Serum do rzęs Eveline Cosmetics

00:53

Chyba nie ma kobiety, która nie chciałaby mieć pięknych i gęstych rzęs. Wiele firm wprowadziło do swojego portfolio preparaty do rzęs, także i Eveline Cosmetics. Czy działają, czy jest sens ich używać...? Ja mam już o nim swoją opinię.


Używałyście lub używacie odżywki do rzęs? Widzicie efekty?

Od producenta:
Eveline Cosmetics - Advance Volumiere - Skoncentrowane Serum 3w1
Zaawansowana technologia dla piękna Twoich rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.
Cena: ok 11-13zł/10ml



Moja opinia:
Opakowanie przypomina te od tuszu do rzęs. Szcoteczka dobrze rozczesuje rzęsy, jeśli nabierze się mała ilość specyfiku, przy dużej ilości, szczoteczka i produkt moga je skleić.
Serum stosuje bardzo nieregularnie od ok 1 mies i zauważyłam któregoś dnia, że moje rzęsy wydają się dłuższe.
Serum świetnie się sprawdza jako baza do rzęs. Rzęsy są pokryte białą warstwą, tusz z łatwością ją zakrywa i dzięki temu wydają się dłuższe.

Podsumowanie:
Serum wg mnie jest warte swojej ceny i wypróbowania. 11 zł jak za taką pojemność i efekt, który u mnie wystąpił, jest jak dla mnie pozytywnym połączeniem. To serum można również używac samego, ale ja nie chciałam się kłaść z niczym, co bym mogła w nocy rozmazać. Produkt godny wypróbowania! :)


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Mam RevitaCell i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam codziennie od dwóch tygodni i równiez widzę efekty. Z długich rzęs robią sie jeszcze dłuższe ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz ;D Moim rzęsom przydało by się takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam preparatu do rzęs, który ograniczyłby ich wypadanie, z którym zmagam się ostatnimi czasy... Czasami mam wrażenie, że moje powieki pewnego dnia zostaną zupełnie pozbawione włosków..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak stosowałam tę odżywkę, rzęsy wypadały mi rzadziej. Na szczęście rzęsy pięknie odrastają :)

      Usuń
  5. Może kiedyś kupię. Na razie zadowalam się olejkiem rycynowym : D

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłabym się na tą odżywkę do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista