Zabieg idealny na lato? S-Skin w Yasumi

18:31

Latem nasza skóra potrzebuje szczególnej formy pielęgnacji. Niby stosujemy filtry, niby nawilżamy naszą skórę, a jednak klimatyzacja, zbyt rzadkie nakładanie kremów z filtrami, suche powietrze, zbyt wysoka temperatura - to wszystko sprawia, że moja skóra latem wygląda na przemęczoną. Dlatego też wiedziałam, że domowymi sposobami nie da się osiągnąć szybkiej poprawy jej stanu. I dlatego wybrałam się do nowo otwartego salonu Yasumi na Wilanowie.

Cudowne dziewczyny z Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie

Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie




Markę Yasumi znam od lat, pokazywałam Wam ich produkty i nawet wstawiałam post o masażu dla dwóch osób, na który wybrałam się z koleżanką do salonu na Gocławiu. Yasumi to polska marka, ale jej jakość jest zdecydowanie na światowym poziomie. Dlatego tez wybierając się do jednego z ich oficjalnych salonów mogę być pewna, że nie będzie samowolki w stosowaniu kosmetyków najtańszych marek a zabiegi poprowadzone są według jakiegoś harmonogramu dobranego dla konkretnej cery.

Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie


Salon na Wilanowie ma dopiero miesiąc, a już kręci się w nim sporo Klientów. Ludzie wiedzą, co dobre. Kameralna atmosfera i przytulny wystrój sprawiły, że nie chciało mi się stamtąd wychodzić.
Pani Marcelina dobrała mi zabieg S-Skin, który jest tegorocznym hitem na lato.
Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie

Po dogłębnym demakijażu twarzy przeszła do kroku numer 2 - peelingu kawitacyjnego - oksybrazji.
Zabieg S-Skin jest idealny jeśli czujemy ściągnięcie skóry, pieczenie po opalaniu, szorstkość naskórka, mamy przebarwienia lub drobne zmarszczki. Ja takie objawy miałam. Oksybrazja oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, zrogowaciałego naskórka i pobudza ją do odnowy.
Dzięki temu lepiej wchłaniają się substancje aktywne.

Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie

Takie substancje znajdują się w ampułce z witaminą C, która jest wtłaczana poprzez Infuzję tlenową. Brzmi groźnie, a jest bezbolesna.

Ostatnim krokiem jest nałożenie maski shakerowej dobranej do skóry.
Mi Pani Marcelina nałożyła ekskluzywną maskę shakerową ze złotymi drobinkami, a w międzyczasie wykonała niezwykle przyjemny masaż dłoni. Właśnie tak dba się o Klientów! Całość zabiegu trwała ok godziny, więc możemy się na S-Skin wybrać w przerwie na lunch.
Ja wyszłam z gabinetu zrelaksowana i szczęśliwa.
Yasumi Medestetic  Instytut Zdrowia i Urody na Wilanowie


Jeśli jesteście z tych okolic, polecam Wam odwiedzić to miejsce, bo atmosfera tu jest wyjątkowa. Gabinety są nowe, wiec możemy liczyć na najbardziej nowoczesną aparaturę i przemiły personel, a i właściciele, to tacy ludzie, z którymi z chęcią bym została i rozmawiała bez końca.



Instytut Yasumi w Wilanowie możecie odwiedzić na Os. Królewska 18/U01

You Might Also Like

2 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista