Emulsja na pierwsze oznaki starzenia - Eisenberg Paris - Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki

07:00

Czy Wy też mieliście kiedyś wrażenie, że na rynku jest luka produktów dla osób w okolicach 30r.ż.? Ja się o tym przekonałam na własnej skórze i to dosłownie... Sama widzę, że mam pierwsze oznaki starzenia - drobne zmarszczki  i mniej jędrna skóra niż dotąd, dlatego szukałam czegoś, co nie byłoby zbyt słabe ale także bałam się stosować silnej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej, jak dla kobiet 40+... Znalazłam 2 propozycję francuskiej marki Eisenberg Paris, które dedykowane są na pierwsze zmarszczki. Czyżby ideał?...

Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki 


Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki 
Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki i krem Sekret Pierwsze Zmarszczki

W skład nowej serii na pierwsze zmarszczki Eisenberg Paris stworzył 2 produkty, które różnią się przede wszystkim konsystencją. Jeśli weszliście w świat luksusowych kosmetyków, w świat pielęgnacji premium, to wiecie, że nieodzowną częścią całej sztuki jest użycie lotionu lub emulsji, które mają podobną konsystencję (choć różne przeznaczenie). Płynna, lecz nie na tyle, by przeciekać przez palce i mocno nawilżająca emulsja lub bardziej treściwy krem - taki wybór daje nam marka Eisenberg.
U mnie z racji nadmiaru kremów na półce, na pierwszy ogień poszła właśnie emulsja. 
Nawilżająca, antyoksydacyjna i przeciwzmarszczkowa emulsja w lekkiej i jednocześnie ultranawilżającej teksturze to pierwsze sos dla skóry po ciężkim dniu. Klimatyzacja, ogrzewanie, nawiewy, zanieczyszczenia, słońce, przesuszające kosmetyki a nawet stres, to wszystko sprawia, że nasza skóra jest 1) szara, 2) przemęczona, 3) przesuszona. Ta emulsja o wyjątkowym stężeniu kwasu hialuronowego i specjalistycznej formuły Trio-Moléculaire, redukuje pierwsze zmarszczki i przywraca skórze elastyczność wyraźnie wygładza jej powierzchnię.
Witaminy C i E uzupełniają działanie tej codziennej pielęgnacji dzięki swoim powszechnie uznanym właściwościom antyoksydacyjnym. Mamy zatem w tubce kombo nawilżająco-antyoksydacyjne.

Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki 

Jak stosować emulsję? Najlepiej rano i/lub wieczorem aplikować ją poprzez delikatny masaż ku górze - oczywiście na starannie oczyszczonej i stonizowanej twarzy, szyi i dekolcie.... Emulsja może być stosowana naprzemiennie z Kremem Sekret Pierwsze Zmarszczki, bo dobrze się uzupełniają.
Oprócz dobrego działania, które zapewnia emulsja daje nam poczucie, że używamy luksusowego kosmetyku z najwyższej półki. Opakowanie z pompką jest higieniczne i wydostaje się mała ilość kremu, która wystarcza na pokrycie całej twarzy. Na zatyczce znajdziemy logo marki. Widać, że marka dba o najdrobniejsze szczegóły i doceniają to ich Klienci. 

Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki 

Emulsję możecie kupić wyłącznie w perfumeriach Sephora. :)

Eisenberg Paris - Émulsion Secret Premières Rides / Emulsja Sekret Pierwsze Zmarszczki 








You Might Also Like

2 komentarze

  1. Produkt wygląda bardzo luksusowo, myślę, że mogłabym się na niego skusić :) Ja nie lubię tego określania produktów wiekiem - może też dlatego, że sporo siedzę w kosmetykach azjatyckich i tam oznaczenie wiekiem jest bardzo rzadko spotykane - głównie patrzy się na składy, a u nas - mam wrażenie, że znalezienie czegoś dla kobiet między 20-40 rokiem życia jest ciężkie, u nas jest taki skok z serii trądzikowych dla osob poniżej 20 i nagle przeciwzmarszczkowe od 40 roku życia.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista