Sanctuary SPA w mojej łazience

19:40


Od dosłownie roku możemy cieszyć się w Polsce z kolejnej marki, która koi nie tylko ciało ale i zmysły. Sanctuary SPA to marka, która od 1977r. działa na rynku brytyjskim i od 2016 można jej produkty dostać m.in. w perfumeriach Hebe. 

Sanctuary SPA

Sanctuary Spa ma za zadanie rozpieścić zmysły bez względu na to, czy będziemy ich używać przez 5 min czy przez 30, dlatego tak ważne dla marki było, by skoncentrować zapach i działanie.

Sanctuary SPA



Piramida zapachowa całej linii krąży wokół poszczególnych zapachów...

Nuty głowy: bergamotka, pomarańcza, cytryna, grejpfrut

Nuta serca: róża, jaśmin, Ylang Ylang, kardamom

Nuty bazy: drzewo sandałowe, piżmo, patchouli

Całość jest orientalna, "smaczna" - nie mdli słodyczą i nie razi gorzkością. 
Ja miałam okazję wypróbować na sobie 2 kosmetyków z całej serii - Kremowy olejek do ciała, 5 dni nawilżenia oraz Suflet do ciała pod prysznic...

Sanctuary SPA
Sanctuary Spa to połączenie luksusowych produktów z wysokiej jakości składnikami i przystępną ceną. Obawiałam się, że suflet nie przypadnie mi do gustu, bo lubię produkty, które dobrze się pienią. Na szczęście ten suflet dzięki lekkiej konsystencji szybko się łączy z wodą i dobrze pieni, a skóra po nim jest czysta, gładka i pięknie pachnąca. Olej z nasion mango sprawia, że nasza skóra zaraz po umyciu jest nawilżona, nie czujemy efektu ściągnięcia skóry. 

Sanctuary SPA
Po takiej kąpieli dobrze jest dodatkowo nawilżyć skórę. Olejek 5 dniowe nawilżenie swietnie sobie z tym radzi. Ten lekki, aksamitny krem do ciała łączy moc olejku Gold of Pleasure o naturalnych nawilżających właściwościach z ekstraktem z nasion mango i olejku brzoskwiniowego. Jest szybko wchłaniany przez skórę, która pozostaje pełna blasku. Ten efekt utrzymuje się nawet do 5 dni! Olejek zawiera:
Olejek Gold of Pleasure i oliwę z oliwek – składniki o silnych właściwościach nawilżających
Kwasy Omega 3, 6 i 9
Ekstrakt z nasion mango i olejek brzoskwiniowy

Sanctuary SPA
Oba produkty które testowałam skusiły mnie by rozejrzeć się za resztą serii. Sanctuary SPA jest dostępne w perfumeriach sieci Hebe. To nowa pozycja na rynku kosmetycznym, która jest warta uwagi. Za zapach, konsystencję, przyjemne doznania można śmiało przyznać im 5+ Brawo Sanctuary SPA :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista