Zdrowa skóra głowy = zdrowe włosy czyli nowość od Kevin Murphy

23:59

Marka Kevin Murphy wprowadza kolejną świetnie zapowiadającą się serię do włosów - Scalp Spa. 

I nie byłoby w tym nic niezwykłego dla mnie, gdyby nie fakt, że czekałam na wypróbowanie tej właśnie serii nie bez powodu. 

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash


Jakiś czas temu moje włosy były w kiepskiej kondycji przez zawirowania hormonalne. Po odstawieniu tabletek hormony szalały, a moje włosy jeszcze nigdy tak szybko się nie przetłuszczały. A tłuste włosy szybciej wypadają jak wiadomo. Z pomocą przyszły mi 2 kosmetyki KM - peeling enzymatyczny z wyciągiem z papai Maxi.Wash i szampon do częstego stosowania Balancing.Wash. Dzięki nim skóa wróciła do normy, a włosy przestały tak wypadać. 

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash

Stwierdziłam, że dbanie o skórę głowy ma sens, bo skoro stosuje maseczki i peelingi na skórę twarzy to czemu mam nie robic tego dla skóry na głowie... Dltaego te Scalp.Spa był przeze mnie wyczekiwany...

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash 


W skład Scalp.Spa wchodzi peeling Scalp.Spa.Scrub, który delikatnie złuszcza naskórek i usuwa zanieczyszczenia ze skóry głowy - sebum, pozostałości produktów kosmetycznych, zanieczyszczenia środowiska. Nawet nie wyobrażacie sobie jakie to fajne uczucie po zastosowaniu tego scrubu...
Jakby skóra na nowo zaczęła oddychać :)

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash 

Sekretem tego produktu jest perlit czyli minerał wulkaniczny. To on odpowiada za odpowiednie oczyszczenie skóry. Formuła wzbogacona o wodę micelarnaą i ekstrakt z nasion selera sprawiają, że włosy rzadziej się przetłuszczają.

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash 


Drugim produktem i etapem pielęgnacji w linii Scalp.Spa jest oczyszczający szampon - Scalp.Spa Wash...

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash

Szampon ma za zadanie oczyścić skórę głowy i włosów a także ukoić ewentualnie podrażnioną skórę. 
W jego skłąd również wchodzi ekstrakt z nasion selera oraz woda micelarna. 

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash


Jak stosować oba produkty? Zacznij od scrubu nałożonego na mokrą skórę głowy. Wykonuj okrężne ruchy i masuj. Dobrze spłucz. Następnie umyj szamponem tej serii i użyj dowolnej maski lub odżywki. 
Serię Scalp.Spa możecie kupić na www.hair2go.pl oraz w salonach fryzjerskich. 

Kevin Murphy - peeling Scalp.Spa Scrub i  szampon oczyszczający Wash 


You Might Also Like

1 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista