Zimowa stylizacja do miasta

16:15

Zima zawitała do nas na dobre, z czego - nie ukrywam - trochę się cieszę, bo do czasu wyjazdu na narty mi takiej prawdziwej zimy ze śniegiem brakowało...

Zimowa stylizacja z długimi kozakami za kolano
Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Jak na mnie przystało, co roku gdy temperatura spada poniżej 10 stopni wskakuje w swetry. W sumie za nie właśnie i za grzane wino / gorąca czekoladę lubię zimę. I za lampki. I za świece (bo palę je zimą znacznie częściej niż latem)...


Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski, spódnica Mango, rękawiczki Ralph Laurent

Fot. Tomasz Kaniewski, buty Badura

W tym roku zima nas rozpieszczała pod względem dodatnich temperatur. Nie pamiętam kiedy w listopadzie i grudniu było tyle dni na plusie. Dlatego można było szaleć z swetrami i chodzić w nich na zewnątrz albo zakładać lekkie kurtki. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja w okresie koniec grudnia - styczeń wyjątkowo bardzo lubię zakładać białe stroje a przed i poświąteczny klimat sprawia, że częściej zakładam czerwone dodatki i czerwoną szminkę. Tak jak w tej stylizacji...
Do tej zimowej stylizacji i krótkiej spódnicy założyłam zamszowe kozaki za kolano na słupku - wygodne a zarazem sexi :) 

Fot. Tomasz Kaniewski

Fot. Tomasz Kaniewski

Golf - Mango
Spódnica - Mango
Buty - Badura - model Gianna
Rękawiczki - Ralph Laurent
Apaszka - jedwabna apaszka Fendi (kupiona na wyprzedażach)

Fot. Tomasz Kaniewski

A Wy za co lubicie zimę i czy też uwielbiacie swetry jak ja...? :)









You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo ciekawa stylizacja, pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym chyba w takiej spódniczce zamarzła, bo straszny ze mnie zmarzluch ;) Ale sama stylizacja wygląda bardzo ładnie ;) Podobają mi się te kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia robiłam jeszcze jak było +8 więc w tych butach i ciepłym swetrze było ok :) ale faktycznie przy - 4 też bym zmarzła 🙈

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista