CLINIQUE - Magiczne oczyszczanie cery w dwie minuty - maseczka Pep-Start Double Bubble Purifying Mask

21:25

Zimą moja skóra bywa wyjątkowo kapryśna. Suche skórki, rozszerzone pory od zwiększonego ogrzewania czy poszarzała cera - tego nie lubię i staram się nad tymi negatywnymi skutkami zimy panować stosując maseczki oczyszczające. I tak trafiłam na maseczkę mocno magiczną...

Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask

Clinique Pep-Start Double Bubble Purifying Mask - co jest w niej takiego i czemu mógłby się nią pochwalić niejeden magik, bo daje efekt wow i potrzebujemy do niej tylko dwóch minut - o tym poniżej...

Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask

Maseczka Clinique Pep-Start to maska oczyszczająca o wielu właściwościach. Nie jest to peeling, który mechanicznie za pomocą drobinek ściera obumarły naskórek. Pep-Start Double Bubble Purifying Mask to żelowa maseczka, która w ciągu chwili od nałożenia zmienia się z różowego żelu w białą piankę. Magia! Energetyzujące bąbelki i składniki złuszczające robią swoje, dzięki czemu skóra jest wyraźnie gładsza. 
Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask
Co się dzieje po nałożeniu i jak działa maseczka?
Maseczka m postać delikatnie różowego żelu/galaretki. Nakładamy jej cienką warstwę na dokładnie umytą i osuszoną skórę twarzy. Po nałożeniu pojawia się biały kolor zamiast różowego i w cudownie niewyjaśniony sposób po chwili z białego żelu wyrastają na twarzy bąbelki. 
Bąbelki (czego nie widać) pomagają w dogłębnym oczyszczeniu skóry. Po 2-3 minutach zmywamy ją wodą, masując przy tym twarz i... cieszymy się z efektu.

Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask
Maska ku mojemu zdziwieniu dogłębnie oczyszcza skórę. Dodatkowo u mnie miałam wrażenie, że nieco zwęża pory ale przede wszystkim wygładza cerę! Makijaż nałożony po jej użyciu znacznie lepiej wygląda i dłużej się trzyma. Nie ma też mowy o łuszczących się miejscach na skórze.

Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask
To, co mi się w niej podoba, to efekt. Wystarczy chwila, by przywrócić piękny wygląd skóry, która w moim przypadku zimą bywa kapryśna i łuszcząca. Tubka z maską jest niewielka (ma pojemność 50ml) ale jest bardzo wydajna. Wystarczy wielkość opuszka małego palca by pokryć całą twarz żelem. Oznacza to, ze maska wystarczy Wam spokojnie na kilkanaście, a nawet więcej użyć. 

Clinique - maska oczyszczająca twarz Pep Start Double Bubble Purifying Mask
Gdzie możecie tę magie zamkniętą w tubce kupić? W perfumeriach Sephora lub Douglas i oczywiście sklepach Clinique. 



You Might Also Like

3 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista