L'occitane - nowy zapach pachnący zachodzącym słońcem - Terre de Lumiere

16:00

Czy zastanawialiście się kiedyś jak pachnie zachodzące słońce? Jaki zapach mu towarzyszy, gdy chyli się ku ziemi... Gdy cały widnokrąg rozświetla się złotem.... L'occitane stara się nam ten aromat zwizualizować i przedstawić w zamkniętej butelce. Terre de Lumiere czyli kompozycja zainspirowana światłem Prowansji zagościła na mojej toaletce i gości na moim ciele od kilku tygodni. Może także urzec i Was.... 

L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy

Z czym kojarzy się Wam Prowansja? Mi z widokiem zieleni, setki pół, ciepłymi wieczorami, zapachem roślinności skąpanej w słońcu. Terre de Lumiere to zapach, który nawiązuje połączeniem do Złotej Godziny. Terre de Lumière to pierwszy ziołowy zapach marki z rodziny Gourmand.

Jak pachnie? Trudno opisać poszczególne nuty, bo sprawnie łączą się ze sobą. Stanowczo jednak można powiedzieć, że to zapach przewrotny. Zachęca słodyczą i subtelnością, a gdy aromaty kwiatowe ulatują, mamy ziołowo- korzenne zakończenie.

L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy

Nie można nie wspomnieć o butelce. To majstersztyk, który wygląda dokładnie tak, jak wyobrażam sobie zachodzące słońce w Prowansji.  Piękna czerwona zatyczka to mocny akcent w całości, a butelka w złoto-przezroczystym kolorze rozświetla wszystko dookoła.

L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy

Nuty głowy
różowy pieprz
bergamotka z Włoch
absolut z nasion piżmiana

Nuty serca
lawenda
miodowy wosk pszczeli z Laosu

Nuty bazowe
akacja
olejek z gorzkiego migdała
tonka z Wenezueli
piżmo


L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy

Zapach koi moje zmysły, rozchodzi się po pomieszczeniu, w którym go używam powoli i zajmuje sobą cały pokój. Miło się go nosi bo daje poczucie szczęścia, spełnienia, a czasem nawet przywołuje pobyt na słonecznych wakacjach podczas dzieciństwa. Romantyczne nuty przy otwarciu i relaksująca lawenda (a nawet niektórzy mówią, że czuja wanilię), stopniowo przechodzi w smakowite kwiaty i zdecydowane zioła. Takie nioczywiste połączenie przez długi czas zaskakuje, dlatego też dostaję pytania czym pachnę, gdy mam Terre de Lumiere na sobie...

L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy
Zapach Terre de Lumiere został stworzony przez trzy znane w świecie perfumiarstwa kobiety: Calice Becker, Nadège Le Garlantezec oraz Shyamala Maisondieu.
L'occitane - zapach Terre de Lumiere perfumy
Perfumy Terre de Lumiere dostępne są na stronie L'occitane.pl w 2 pojemnościach: 50ml i 90ml










You Might Also Like

4 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista