W ogrodzie pełnym kolorów - PUPA Velvet Garden

17:11


Chociaż jesień minęła szybciej niż myślałam, to wciąż upajam się kolorami serii PUPA Velvet Garden. Bo ten ogród PUPA Milano jest ponadczasowy...

PUPA - Velvet Garden 

PUPA - Velvet Garden 
Cała kolekcja PUPA Velvet Garden to pięknie dobrane ze sobą kolory cieni w paletce, lakiery do paznokci (to wciąż jeden z moich ulubionych odcieni!), kredka do powiek, szminki, róż z rozświetlaczem i tusz do rzęs.

PUPA - Velvet Garden 
Dla mnie już same opakowania zachęcają mnie do użycia. Ciemnofioletowo-złote elementy w kwiatowe wzory maja wyjątkową stylistykę, a złoto dodaje bogactwu całości. Ja, jako naczelna gadżeciara chciałam mieć ten lakier i paletkę choćby za opakowanie!
Cienie to piękne "nudziaki" wchodzące w brązy. Większość z nich jest perłowa, z lekkim połyskiem.Łatwo się nakładają. Ja zwykle nakładam cienie pędzlami przeznaczonymi do tego celu ale jeśli ktoś lubi aplikatory, to te z opakowania sprawdzają się bardzo dobrze. 

PUPA - Velvet Garden 
Jak widać na zdjęciu poniżej cienie przechodzą z odcieni beżu w brązy. Można za ich pomocą stworzyć pełny makeup oczu. Widać też, że maja kremową konsystencje. Ławo sunął po powiece i przyjemnie się je nakłada oraz łączy ze sobą. Wiecie jak ważna jest aplikacja ale także jak mocno docenia się przyjemność noszenia cieni cały dzień. Tu też jest na plus. Do wieczora pozostają na swoim miejscu!

PUPA - Velvet Garden 

PUPA - Velvet Garden 

PUPA - Velvet Garden 
Drugim produktem, który testowałam była kredka do smokey eyes. Zdecydowanie podkreśla ozy i w szybki sposób obrysowujemy nią całą powiekę. Przy makijażu smokey nadaje ona dobrą bazę pod cienie. Ułatwia życie szczególnie tym, którzy lubią go w wersji black albo ciemnogranatowym. Z drugiej strony ma sporą gąbeczkę - aplikator do rozcierania kredki. 

PUPA - Velvet Garden 

PUPA - Velvet Garden 
Wisienką na torcie jest dla mnie odcień lakieru Lasting Color Gel. Ma przepiękny, malinowo-wiśniowy odcień. Jest gęsty, ale przez to nie schodzi z paznokci szybciej niż powinien. U mnie utrzymywał się bez top coatu do 3 dni. Jestem nim zachwycona i używałam go niemal codziennie od miesiąca. To ulubieniec do paznokci końcówki roku 2016 :)

PUPA - Velvet Garden 

Cała kolekcja Velvet Garden zasługuje na nagrodę. Przyjemne konsystencje, ładne kolory, praktyczność i dobra cena - tym się charakteryzuje. Jeśli znajdziecie ja w sklepie, rzućcie na nią okiem a najlepiej dołóżcie produkty do swojego koszyka na zakupach! :) 








You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczne kolory i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka ma przyjemne kolorki na dzień

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowania a cienie są w kolorach, które uwielbiam. Cały zestaw na wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paleta śliczna! Ale aktualnie rozglądam się za czymś mocniejszym, bo dziennych palet mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma piękną kolorystykę, a cała seria śliczną oprawę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kiedy noszę hybrydy, nie zwracam uwagi na zwykłe lakiery, ale ten po prostu chwycił mnie za serce. Wspaniały kolor i ten błysk! Elegancki i mega kobiecy. Zresztą nie ma co się ograniczać - wszystkie kosmetyki super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plus za opakowania, przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista