#sephorarouge - feeria barw na ustach i zabawa 4 teksturami z Sephorą

22:29

Sephora zrobiła totalną rewolucję wśród szminek do ust. Wprowadziła do sprzedaży aż 4 rodzaje szminek Sephora Rouge... Która podoba Wam się najbardziej? 
Sephora - szminki Sephora Rouge
Sephora Rouge to coś dla miłośników całuśnych ust. Jeśli i Ty lubisz się bawić makijażem ust i dobierać ich teksturę do swojego humoru czy stylizacji, z pewnością spodoba Ci się pomysł Sephora.
Marka wprowadziła 4 linie dobrze napigmentowanych pomadek Sephora Rouge. Wśród nich znalazły się szminki:
- Sephora Rouge Balm SPF 20
- Sephora Rouge Shine
- Sephora Rouge Creme
- Sephora Rouge Mat
Sephora - szminki Sephora Rouge Mat, Creme, Balm i Shine
Sephora Rouge Balm to najbardziej balsamiczna spośród wszystkich 4 rodzajów Sephora Rouge. Nawilża, wygładza, odżywia, chroni przed promieniowaniem słonecznym, bo ma filtr SPF 20. Do tego dodaje im koloru i jednocześnie nabłyszcza usta. To takie kombo - kilka produktów w jednym. To co charakteryzuje tę formułę to balsamiczna konsystencja masełka. Można ją nakładać niemal z zamkniętymi oczami, bo jest banalnie prosta w obsłudze. Przyjemnie się ją nosi, wiec jeśli lubisz nakładać balsamy do ust bardziej niż szminki koloryzujące, to coś w sam raz dla Ciebie!

Sephora Rouge Shine to najbardziej błyszcząca z pomadek. Efekt blink blink murowany! Nie dość, że dodaje blasku i ma połyskujące wykończenie dzięki zawartości olejków, to dodatkowo skrzy się tysiącem perłowych drobinek. Mi akurat ten format najmniej przypadł do gustu, ale z pewnością są jego fanki. Szminki Sephora Rouge Shine dodają efektu optycznie powiększonych ust, dlatego jestem przekonana, że znajdą one swoje koneserki :) 
Sephora - szminka Sephora Rouge Mat M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S
Sephora Rouge Creme dla odmiany to szminka - legenda. najbardziej kultowa wersja z 4, która ma 3 podstawowe cechy - duża zawartość pigmentów, intensywne krycie i satynowe odcienie kolorów. Makijaż ust w stylu glamour w mgnieniu oka. Do tego komfortowa formuła i przyjemność noszenia - to zasługa olejku z pestek czarnej porzeczki i oleju z oliwek.  

Sephora - szminka Sephora Rouge Mat M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S
Spośród najnowszych trendów dotyczących makijażu ust ja wpadłam jak przysłowiowa "śliwka w kompot" z matowymi pomadkami. Właściwie te z mocnym połyskiem i błyskiem odeszły na drugi plan, a matowe usta mogłabym nosić 24h (na przemian z balsamami do ust). I tu Sephora M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S Rouge Mat to strzał w 10 jak dla mnie. Przed przeczytaniem o nich i ich składzie zastanawiałam się czemu tak bardzo je polubiłam. Teraz umiem to sama sobie wyjaśnić. 
Po pierwsze te szminki są dostępne w 16 kolorach. Po drugie kolory są bardzo zróżnicowane - od wyrazistych i zdecydowanych, po neutralne - lekkie róże i nude. Ja na codzień chodzę w M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S a na wieczór najczęściej wybieram czerwień M14 wanted lub bordo M24 Groovy Lady.
Sephora - szminka Sephora Rouge Mat M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S
Mimo, że pomadki Sephora Rouge Mat są matowe nie wysuszają ust, bo dzięki ekstraktowi z brzoskwini nadają aksamitne wykończenie. W swoim składzie zawierają masło karite i pochodną witaminy E, które odpowiadają za nawilżenie ust nawet do kilku godzin. 
To, co przekonuje mnie także do tej linii kosmetyków to fakt, że są dobrze napigmentowane, bo wystarczy jedna warstwa i szminka pokrywa całe usta. Można by było popracować jeszcze nad jej trwałością, bo szminka nie trzyma się na ustach jakoś wyjątkowo długo i co kilka godzin należy zrobić poprawki, ale da się to przeżyć, tym bardziej, że i tak co 3-4 godziny chodzę do toalety lub jestem gdzieś przy lustrze. 
Sephora - szminki Sephora Rouge Mat M04 - F.A.B.O.U.L.O.U.S

Bardzo mi się podoba strona Sephora Rouge of the Day na której możemy zobaczyć wszystkie kolory pomadek Sephora Rouge, a także zobaczyć różnicę między każdą z 4 linii na modelce. Koniecznie na nią zajrzyjcie i polujcie na okazje w perfumeriach Sephora. Szminki kosztują 45zł, ale możecie trafić na promocję - ze zniżką albo 3 w cenie 2, dlatego warto odwiedzać stronę marki lub do perfumerii stacjonarnych.

Sephora - szminki Sephora Rouge Mat

Która z 4 formuł podoba się Wam najbardziej?




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Brałabym wszystkie gdybym mogła. Całość wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach zaopatrzyć się w którąś z matowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają. Opakowanie też przypadło mi do gustu ;) A kolorek 04 jest naprawdę fabulous :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista