Mineralny makijaż - podejście pierwsze! Annabelle Minerals

17:00

Temat makijażu mineralnego krążył wokół mnie już od dawna. Na eventach Sephory widziałam stoisko Bare Minerals i w tamtym czasie myślałam, że to jedna z niewielu takich marek dostępnych w Polsce. Do tego nie należała do najtańszych. O Annabelle Minerals dowiedziałam się od koleżanek, ale tak jak w przypadku Bare Minerals myślałam, że to zagraniczna marka, której produkty kosztują wór pieniędzy. Pewnie wiele z Was już wie, że Annabelle Minerals to polska marka! która właśnie w odróżnieniu od tych spoza Polski nie kosztuje nas majątku. Czym zatem się wyróżnia?

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair, pędzle
Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair



Temat Annabelle Minerals zacznę od jej założycielki, bo to ona - Pani Ania Szczerba włożyła w nią serce i wiele czasu by powstało to, co dziś możemy kupić w niewielkich opakowaniach z czarną zakrętką. To ona zrzuciła adwokacką togę i spełniła swoje marzenie o stworzeniu kosmetyków naturalnych, które będą w zasięgu budżetowym każdej kobiety. 
Co to są właściwie te kosmetyki mineralne? To produkty oparte tylko i wyłącznie na 4 składnikach  połączonych w różnych proporcjach. Składniki są w 100% mineralne. 
To co dla mnie ma znaczenie, kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. 

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair
Podkład
Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair, pędzle

W skład 4 minerałów na których oparte są kosmetyki Annabelle Minerals wchodzą:
- mika - ona odpowiada za rozświetlenie cery
- tlenek cynku - który odpowiada za zmatowienie cery i trzyma w ryzach świecenie się jej
- dwutlenek tytan - ten odpowiada za perfekcyjne krycie na skórze
- tlenek żelaza - to on nadaje odpowiedni kolor i odcień w kosmetykach

Co dla mnie było bardzo ciekawe, wszystkie kosmetyki tej marki zawierają TYLKO TE składniki, a mają całkiem bogatą gamę produktów - podkłady, róże, cienie do powiek, korektory, a od niedawna weszła także baza... Wszystko zależy od odpowiednich proporcji...

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair

Już same podkłady występują w wielu wersjach. Mają 3 wykończenia - matowe, rozświetlające i mocniej kryjące oraz 4 gamy kolorystyczne - Sunny (4 odcienie - Crem, Fair, Faires, Light), Golden, Beige i Natural (po 5 odcieni w każdej - Fair, Fairest, Light, Medium i Dark). To nam daje aż 57 wariacji przy samym podkładzie. Znaczy to tyle, że dosłownie każda z nas będzie mogła dobrać odpowiedni odcień i formułę jaką lubi. Z cieniami, różami czy korektorami sprawa jest prostsza.

Temat minerałów i tej marki jest bardzo rozbudowany, dlatego skupie się na ogólnej charakterystyce i moich odczuciach co do kosmetyków AM.
Wiedziałam, że kosmetyki mineralne podbiły serca dziewczyn i kobiet głównie przez to, że nie zapychają skóry, nie powodują trądziku i przy tym dobrze kryją. 
Muszę od razu zaznaczyć, że te niepozornie małe opakowania ze zdjęć kryją produkty, które starczają na długo. Wystarczy niewielka ilość by pokryć podkładem całą twarz. Szkopuł z minerałami tkwi w ich nakładaniu. Każdy musi potestować jaka opcja sprawdza się najlepiej u niego na jego cerze. Czytałam opinie dziewczyn, które pisały o tym, że u nich podkład kryjący czy matujący się ważył na twarzy, że powodował świecenie cery, u mnie z kolei ani się nie świecił, ani nie ważył. Miałam natomiast początkowo problem z przestawieniem się na inny sposób nakładania i krycia. Podkład mineralny nakłada się okrężnymi ruchami, nakładając niewielką jego ilość i dodając ewentualnie kolejne jego warstwy według potrzeb. Nie używając korektora pod podkład musimy nałożyć kilka warstw by zakryć czerwoną krostkę (ale 3/4 podkładów też sobie z tym nie poradzi) i jak to robić skutecznie nauczyłam się dopiero po którymś razie. Niektóre dziewczyny radziły na forach, by w przypadku gdy produkt się waży, zmienić pielęgnację przed - czyli krem albo użyć pudru matującego przed nałożeniem podkładu jeśli twarz się po podkładzie lekko świeci. 
W moim przypadku twarz po kilku godzinach wyglądała wzorowo. Nie mogłam się jednak przyzwyczaić do makijażu delikatniejszego niż zwykle - bez efektu maski... I tu nasunęła mi się myśl - ile ja do tej pory tych podkładów nakładałam i gdzie podział się mój naturalny kolor skóry w tym wszystkim do tej pory. Wiele dziewczyn pisało, że podkład mineralny to ich odkrycie. Dla mnie też to kompletna nowość i jednocześnie strzał w dziesiątkę.

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Cappuccino
Co spodobało mi się najbardziej w makijażu mineralnym Annabelle Minerals?
- naturalność makijażu
- lekkość makeupu
- możliwość stopniowania krycia wszystkich produktów
- bardzo bogata gama kolorystyczna
- zastosowanie zdrowych dla cery minerałów bez chemii
- kosmetyki nadają się także dla osób z trądzikiem
- utrzymują się na miejscu cały dzień
- skóra jest matowa i wygląda świeżo
- marka jest polska - dla mnie to ogromny atut
- opakowania są eleganckie i praktyczne
- produkty są wydajne
- przystępna cena
- możliwość zakupienia próbek aby dobrać najlepszy kolor przed zakupem pełnowymiarowego kosmetyku 

Jakie ma minusy:
- konieczność nauki aplikacji - produkty mineralne nakłada się nieco inaczej niż tradycyjne kosmetyki płynne 
- w przypadku jeśli coś nie współgra z naszą skórą lub kosmetykami, których używamy (świecimy się lub produkty się ważą), musimy spróbować zmienić krem lub kolejność nakładania produktów i wtedy powinno być już dobrze
- słabo rozwinięta sieć miejsc stacjonarnych w których można dobrać kolor podkładu (jest na razie 1 sklep stacjonarny w Warszawie)

Annabelle Minerals - cień mineralny Fair

Do całego wpisu dodam jeszcze kilka słów o opakowaniach. Mnie urzekła ich prostota i praktyczność. Małe, poręczne, z przezroczystym dołem (więc widzimy ile kosmetyku nam zostało) i elegancką, matową zakrętką, dzięki czemu jedną ręką mogę je odkręcić. System zamknięcia i dozowania ilości, która nam się wysypuje jest rewelacyjny - przekręcając wieczko dozujemy ilość zostawiając małe dziurki, otwartą dziurę lub zamykamy całkowicie, przez co nam się nie wysypie wcale. 

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair

Jeśli chcecie zgłębić swoją wiedzę o marce, dobrać kolor podkładu, dowiedzieć się o ich nowościach czy filozofii, zachęcam Was do odwiedzenia strony marki Annabelle Minerals a także ich salonu firmowego na ul. Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.

Annabelle Minerals - podkład mineralny rozświetlający Golden Fair, róż mineralny Fair, cień mineralny Fair, pędzle




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam podkład kryjący i bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam róż bardzo go lubię
    Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej marki posiadam cień mineralny, który stosuję właściwie jako puder dla efektu pełnego rozświetenia skóry i szczerze mówiąc uwielbiam go! Jest super lekki i nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja już 7 rok jestem zdeklarowaną minerałoholiczką. :-) Przetestowałam wiele firm mineralnych i chyba żadna z nich nie jest tak droga, jak Bareminerals ;-) Ale kosmetyków Annabelle jeszcze nie miałam - ale w końcu i je sprawdzę, a co? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podkład matujący w tej mniejszej gramatusze ale i tak się zastanawiam kiedy go zużyje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ostatnio miałam go kupić, ale w końcu skusiło mnie co innego. Ale co się odwlecze...:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista