Moje życie w zdjęciach...

08:00

Znów z szybkością błyskawicy wrzucam zdjęcia ciekawych miejsc i wydarzeń z ostatnich tygodni. Ciekawi?
Zapraszam!




Uwielbiam jeść. Ach, słodycze mogłabym jeść codziennie - dokładniej ciasta i domowe rzeczy bardziej niż kupne czekolady i batony, ale z rozsądku tego nie robię. Ostatnio słodycze odstawiam na rzecz produktów słonych. Wiosna to sezon na szparagi. Coraz częściej gościła u mnie tapioka i koktajle z mango.



Ostatni czas to także czas kwiatów... Tulipany - to na nie czekałam całą zimę... Zakwitły też magnolie i udało mi się wczoraj złapać ostatni moment, w którym można było je obfotografować w parku w Powsinie.


Miałam też przyjemność testowa masę ciekawych kosmetyków - m.in. Eisenberg Paris, Sisley Paris, Shiseido, Avene, Elancyl , Le Petit Marseillais czy Sephorowe nowości. Pokaże je wszystkie Wam niedługo na blogu.


Pogodę mamy coraz lepszą, zrobiło się cieplej więc mam większą ochotę na podróże. W ostatni weekend wybrałam się do mojego ukochanego Kazimierza Dolnego - odwiedzacie czasem to miasto? Jeśli będziecie tam polecam Wam odwiedzenie herbaciarni U Dziwisza.


Jest jeszcze jeden plus wiosny - sezon rowerowy można rozpocząć. Czekałam na to od października! :) Ach, wiosno, uwielbiam Cię... :)))



You Might Also Like

4 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista