Lato u Diora - Tie Dye czyli kolory jak marzenie

16:52

Dior kolejny raz zaskoczył mnie paletkami, które aż chce sie używać, szczególnie gdy mamy tak piękne lato.
Kolor - tego z pewnością nie zabrakło w kolekcji letniej Dior

Dior Tie Dye Collection 2015

Dior Tie Dye Collection 2015
Dior Tie Dye Collection 2015
Dior jak zawsze zachwyca i to zdanie jest tak oczywiste, że niemal nie warte powtarzania. A jednak. Dla blondynki o jasnych zielono-niebieskich oczach jak moich miedź i zieleń/turkusowy, a także łososiowy pasuje idealnie. 5 Couleurs nr 556 Contraste Horizon to niepozorne połączenie kolorów, które ożywiły moje spojrzenie.

Dior Tie Dye Collection 2015 i 5 Couleurs  556 Contraste Horizon 

Dior Tie Dye Collection 2015

Dior Tie Dye Collection 2015
Na uwagę zasługuje także róż Dior Nude Tan Tie Dye Edition nr 002 Coral Sunset - rozświetla, rozpromienia, nadaje delikatny kolor. A do tego to piękne opakowanie i pędzel - można go zabrać i do torebki jak i kosmetyczki. To co mnie w nim urzekło to barwy - od morelowego/pomarańczowego po różowy i biały, dzieki temu można zarówno nim podkreślić kości policzkowe, ożywić je ale i rozświetlic okolicę pod okiem. Wielozadaniowe produkty takie jak ten szczególnie lubię, bo ograniczam dzięki temu ilość kosmetyków na wyjazdach.

róż Dior Nude Tie Dye Edition nr 002 Coral Sunset

Dior Tie Dye Collection 2015
O tuszu Diora napisze Wam więcej podczas testu tuszy, który pojawi sie już niebawem - napiszę teraz tylko, że to jeden z moich faworytów... :)
Dior - Mascara Professionnel Volume Sur-Mesure

Dior Tie Dye Collection 2015 5 Couleurs 556 Contraste Horizon

You Might Also Like

8 komentarze

  1. bardzo łady makijaż:) ciekawi mnie ten tusz bo nigdy nie miałam z nim styczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ich nowość która dopiero co się pojawiła w perfumeriach i ja osobiście jestem z niego zadowolona. Ma dużą szczotkę - tą tradycyjną a nie silikonową, więc już na starcie się polubiliśmy :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak, piękna jest jeszcze szminka - też ja pokażę :) Kolory cieni mnie trochę zaskoczyy, ale ostateczny efekt bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. haha, no nie, także dla Marty nie-blondynki i innych osób :D W sumie każdy może uzywać :P

      Usuń
    2. blondynką się urodziłam żeby nie było :P

      Usuń
    3. a to mi nowość... Jakieś zdjęcia Marti poproszę :D Koniecznie! :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista