Tropiki na wakacjach... kostium i sukienka Gossard Hot Tropic

20:29

Mamy lato (choć dziś pogoda nie wszędzie dopisała). Być może kilkoro z Was ma już za sobą pierwsze urlopy (czyt. np. ja mam i pierwsze i najprawdopodobniej ostatnie), ale większość osób dopiero planuje swój wyjazd na wakacje.
Każda z nas ma pewnie kilka kostiumów. Co wybrać zamiast standardowego bikini, co jest modne w tym sezonie i to co dla mnie zawsze jest problemem - co założyć na kostium, żeby wyglądać ładnie a jednocześnie by było nam wygodnie i przewiewnie... Przedstawię Ja w tym roku wybrałam na swój wyjazd na Arubę i Curacao kwiatową propozycję od Gossarda - kostium retro i sukienka z linii Hot Tropic - najgorętszy duet tego lata... :))))

kostium Gossard - Hot Tropic, naszyjnik Mokobelle

Jednoczęściowy kostium Gossard z linii Hot Tropic to propozycja dla tych, którzy chcą nieco ukryć brzuch. Kostium trzyma brzuch w ryzach i nieco go uciska, dlatego wygląda się w nim jakby o pół rozmiaru mniejszym (my wiemy jak ważne jest nawet te pół rozmiaru w dół ). Kostium ma na tyle dobrze wyprofilowane miseczki, że możemy spokojnie nosić go bez ramiączek, choć przy pływaniu w basenie czy graniu w piłkę plażową ja wolałam jednak je mieć (szczególnie, że mój biust do najmniejszych nie należy ;))

Gossard - Hot Tropic
Nie wiem jak Wy, ale ja mam zawsze problem z tym co włożyć na kostium. Lubię sukienki zwiewne, które można dosłownie na siebie zarzucić, by nie paradować w samym kostiumie na śniadaniu. Zwykle na plażę idę prosto po jedzeniu, czasem też wstępuje do restauracji na obiad lub musze przejść pół budynku z plaży by trafic do toalety... i w takich momentach dobrze jest mieć coś, co mozemy zarzucić na siebie. Z drugiej strony w upały wygodniej jest gdy ubranie jest przewiewne, ale mimo wszystko wyglądamy w nim ładnie. 
Takie sukienki jak ta ze zdjęcia poniżej z linii Hot Tropic idealnie się sprawdziła - ładna, zwiewna, seksowna, wygodna i kolorowa...Do tego zajmuje i waży bardzo mało... Oprócz tej sukienki z tej serii marka Gossard przygotowała jesczcze krótką narzutkę z bardzo modnymi w tym sezonie rędzlami - tez się nad nią mocno zastanawiałam, bo wygląda ślicznie (jej zdjęcie na samym końcu wpisu).
Gossard - Hot Tropic
Gossard - Hot Tropic
Gossard - Hot Tropic
Kostium w całosci wygląda tak:
Gossard - Hot Tropic


Gossard - Hot Tropic

Stroje Gossard oraz sukienkę czy szlafrok z linii Hot Tropic możecie kupić w sklepach stacjonarnych a niedługo także na stronie Boutique Bielizny - www.boutiquebielizny.com 

Gossard - Hot Tropic
















You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ale masz długie nogi! ładny motyw na kostiumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, a ten kostium jest rewelacyjny,
    sama bym taki chciała
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Mario, kostium świetnie sie nosi, a to ważne podczas wakacji, bo mam kilka takich, które są na tyle niewygodne, że leżą w szafie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam motyw floral :) Masz genialną figurę, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, ja też polubiłam, choć do tej pory raczej go omijałam na kostiumach :)

      Usuń
  4. Świetny jest ten kostium, bardzo lubię tak kolorowe i optymistyczne motywy. Miłego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdęciach faktycznie wygląda optymistycznie i rozwesela. Ja już wróciłam do Polski, ale z checia zabrałabym sie tam z powrotem ;)

      Usuń
  5. Fajny zestaw, idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciuszki :) ta narzutka rzeczywiście kusi, bo jest śliczna :)
    ja chciałabym pomniejszyc brzuch, ale jednak lubię dwu-częściowe stroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubie dwuczęściowe na 1-2 dni, żeby brzuch opalić, ale ten też jest wygodny :) Narzutka jest super, sukienka też - ach te dylematy kobiet ;) Najlepiej mieć wszystko ;)

      Usuń
  7. Jaka Ty jesteś szczupła;). Kostium pięknie leży i pięknym jest;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miło mi czytać, że szczupła jestem, tym bardziej, że na wyjeżdzie sie nie oszczędzałam w kwestiach jedzenia ;)

      Usuń
  8. Nie lubię jednoczęściowych kostiumów, preferuję dwu, bo lubię brzuszek mieć opalony ;)
    Ten ma ładny motyw.
    Ale masz długie nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tego roku żadnego nie miałam jednoczęściowego, ale postanowiłam, że to zmienię :) Kwiatowy motyw pokochałam i teraz nie wiem czy chce już jakieś jednokolorowe :) Dzieki Darin, same takie urosły ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Martuś, dzięki laska :* Kurcze, chyba się do ich długości przyzwyczaiłam, bo sama nie widzę, żeby były dłuższe niż u innych :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny ten kostium taki kwiecisty. Mega pasuje do Twojej karnacji :) Ja też lubię kolory i w tym roku postawiłam na wielobarwny kostium kąpielowy ze sklepu https://www.bodylook.pl/moda-plazowa-o_c_105_1.html i już nie mogę się doczekać aż wykorzystam go na wakacjach. To mój najładniejszy kostium. Inne mam takie nudne, czarne, a ten jest taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że ja akurat uwielbiam taki czas i od niedawna również pokochałam pływanie jachtem. Na pewno fajną opcją jest możliwość wyczarterowania jachtu od http://tempesta-jachty.pl/ i wtedy bez problemów pływamy sobie po jeziorze Jeziorak.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista