Kremy z naparami ziołowymi - czy to działa? Kosmetyki DLA...

16:18

Dw tygodnie temu miałam przyjemność brać udział w spotkaniu prasowym marki Kosmetyki DLA. Dowiedziałam się na nim, że aż do 70% wody potrafią zawierać kremy w swoim składzie. Oznacza to, że płacimy w 3/4 za wodę, która de facto niewiele wnosi do pielęgnacji naszej skóry.
Kosmetyki DLA to polska marka założona przez dwie dziewczyny - Martę i Zosię, które rozpoczęły zabawę z produkcją kremów dla swojej rodziny i bliskich i po tym sukcesie pomyślały, że mogą robić to masowo.

Kremy, które stworzyły opierają się na naparach ziołowych głównie z roślin dostępnych w Polsce.



Dziewczyny w chwili obecnej mają dostępnych kilka kremów:
- Niszcz Pryszcz krem na dzień/na noc - dla cery trądzikowej
- Dar piękna - krem na dzień/na noc
- Kuracja regenerująca - krem na dzień/na noc
- Kuracja łagodząca
- Krem do rąk
O tych wszystkich produktach dziewczyny opowiedziały na spotkaniu prasowym w Kawiarni Miłość na ul. Kredytowej, w której ja miałam możliwość opowiedziec o tym, czym urzekły mnie kosmetyki DLA.

Na spotkaniu z Martą z bloga Sauria80world
Przedstawię Wam dziś dwa produkty - krem do rąk oraz krem do twarzy Dar Piękna. 
Kurację regenerującą zostawiam sobie do wypróbowania na tzw. "potem"

Na spotkaniu - z Martą z bloga Sauria80world oraz Anitą z bloga Coco Collection
Po pierwszym użyciu kremu do rąk, wiedziałam już jaką dobrocią są napary ziołowe. Krem jest taki jak lubię - gesty, treściwy, pozostawia skórę gładką. Pozostaje niewielki film na skórze, ale ja nie lubie, gdy kremy do rąk wchłaniają się jak woda, dlatego taki efekt jest u mnie jak najbardziej na tak. Do tego krem jest wydajny i kosztje niewiele - warto sie na niego skusić...

Kosmetyki DLA  - Krem do rąk


Oprócz kremu do rąk używałam również kremu Dar Piękna na dzień, który przeznaczony jest dla osób z pierwszymi oznakami starzenia. To, co w nim ciekawe, to naturalny zapach i (podobnie jak w przypadku kremu do rąk) konkretna konsystencja. I właśnie takie kremy lubię. 
Do tego większosć kremów zamknięta jest w opakowaniach z pompką - wygoda i higiena to coś, na co zwracam uwagę i doceniam.
Nie da się wśród plusów nie wymienić ceny... Kremy kosztują od 20 - 38zł/30ml, dlatego należą do wględnie tanich a składy mają bardzo dobre. 

Kosmetyki DLA  - Dar Piękna na dzień

Zachęcam Was do odwiedzenia ich strony internetowej i wgłębieniu się w całą filozofię naparów ziołowych oraz ich produkty.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. ten krem na dzień jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go już doyć długo i jestem zadowolona z jego wydajności i jego konsystencji :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista