Już mi niosą suknię z welonem... Essie - kolekcja ślubna 2015

19:25

Essie wpisuje się idealnie w sezon ślubny, który jak co roku trwa od maja do października. 
W tym roku panny młode mogą się cieszyć 6 pięknymi odcieniami lakierów, które przetrwają dłużej niż tylko ta jedna noc. Oprócz stonowanych kolorów cielistych panny młode i inni bliscy znajdą także mocniejsze barwy. 

Który kolor podoba Wam się najbardziej?

Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015




Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015, zdjęcie z www.essie.pl
O tej kolekcji czytałam na blogach różne opinie, kilka z nich było negatywnych. Według dziewczyn lakiery o jasnych kolorach mają bardzo słabe krycie. 
Moje pierwsze podejście do nich tak właśnie wyglądało - pomalowałam, 2 warstwy pokryły w 80% płytkę kolorem więc odłożyłam lakiery na bok i dałam im szanse dopiero niedawno. 
Tym razem nałożyłam inną bazę pod lakier i... nałożyłam Worth the wait nr 893, który nie dość, że wyglądał jednolicie po 2 warstwach (czyli taki standard przy jasnych barwach) i trzymał się 3 dni bez odprysków. 
Essie proponuje ciekawe urozmaicenia dla panien młodych i druhen - zamiast standardowego french manicure np delikatną kratkę czy kropki w pastelowych kolorach. 

Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015, zdjęcie z www.essie.pl

Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015, zdjęcie z www.essie.pl
Buteleczki lakierów Essie są szklane, aplikator ma standardowy pędzelek, którym z łatwością pomalujemy płytkę paznokcia. 
Jasne kolory faktycznie nieco słabiej kryją niż dwa mocne odcienie lakierów z tej serii. Ale i tak dla mnie dwie warstwy to ilość na którą mogę przystać. Jak zatem mogę podsumować te lakiery i kolekcję...? Piękna, subtelna, kobieca... I choć nazwa kolekcji sugeruje, że nadaje się na ślub, to ja tego czasu mogłabym już nie doczekać, więc korzystam z nich już teraz, bez wielkiego świętowania i uroczystych dni ;)


Przyznajcie, że kolory są piękne - mleczne, pastelowe i słodkie :)

Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015

Essie - Bridal 2015 / Kolekcja ślubna 2015

Jeśli szukacie inspiracji, zajrzyjcie na stronę Essie Polska



You Might Also Like

7 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista