Ulubieńcy kwietnia

00:49

Kwiecień za nami, a ja przez ten miesiąc zaliczyłam sporo eventów prasowych, na których poznałam sporo nowości kosmetycznych i kilka z nich przypadło mi do gustu. Poza nowościami znajduje się kilka perełek, które wyciągnęłam "przed szereg", bo są moimi obecnymi ulubieńcami... Co to takiego?
Znajdziecie wśród nich kosmetyki z kategorii do włosów, pielęgnacji, kilka produktów do makijażu i manicure.

WŁOSY
Szampony BasicLab Dermocosmetics

Basic Lab Dermocosmetics - szampony



BasicLab to polska marka, która stworzyła szampony z konkretną dedykacją na najczęstsze problemy - na cienkie włosy, przeciwdziałający nadmiernemu wypadaniu włosów czy do włosów blond. 
Szampony mają bardzo dobre, naturalne składy - bez SLS, SLES, MITu i sa hipoalergiczne, dlatego nie powinny uczulić nawet alergika. 
Od niedawna do szamponów dołączyły jeszcze odżywki, których ja co prawda nie używałam, ale domyślam się, że są równie dobre.Produkty łączy innowacyjny kompleks SEPITONIC M3.0TM (INCI: Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate), który zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne działają skuteczniej na włosy i skórę głowy.

To co sprawiło, że znaleźli się w ulubieńcach to nie tylko miękkość włosów, ale także wygodne opakowanie. Za pompkę powinni dostać Nobla. Może nie jest najwygodniejsza na wyjazdach (ja w podróż zabieram mini size), a przy wannie ułatwia mi mycie, gdy stoję z głową spuszczoną w dół i włosy zasłaniają mi świat - wtedy łatwiej jest mi nacisnąć pompkę niż otwierać standardowe opakowanie.
Więcej info o produktach znajdziecie na stronie producenta.


Kosmetyki do włosów Maria Nila 

Maria Nila - seria Soft dla suchych włosów

Szwedzka marka Maria Nila to takie Chanel wśród szamponów. Nie tylko nie testuje produktów na zwierzętach, ale tez jej produkty są w pełni wegańskie. Opakowania - sami chyba widzicie - piękne, matowe butelki z wygodnym zamknięciem i lekko pastelowymi, ale zgaszonymi kolorami - czyli to, co jest teraz najbardziej modne...
To, co zauważycie już po otwarciu pierwszego kosmetyku, to niesamowicie piękny zapach. Niby większość z nas zwraca na to uwagę, ale dla mnie zapach stanowi 80% w kwestii punktacji całości.  Te kosmetyki pachną tak, jak dobre perfumy, czuć ich złożoność, zapach zmienia swoje akordy w zależności od czasu.
Marka Maria Nila to marka produktów luksusowych, które są bardzo wydajne dlatego ta cena w stosunku do jakości i wydajności nie jest wysoka. 
Produkty Maria Nila możecie kupić na stronie hair2go.pl 

John Frieda - Frizz Easy - Miraculous Recovery

John Frieda - Miraculous Recovery 

I kolejny dobry zestaw do włosów w bardziej przystępnej cenie. John Frieda jest znany ze swojej profesjonalnej linii Frizz Easy Miraculous Recovery choć ja odkryłam ją bardzo niedawno. Ta linia przede wszystkim sprawiła, że włosy przestały mi się puszyć bez użycia prostownicy. Szampon i odżywka są wydajne, przyjemnie pachną i dobrze nawilżają włosy. Polecam tym, którzy szukają zestawu do zniszczonych włosów.


KOSMETYKI DO KĄPIELI

Bath and Body Works - Aqua Marine

Bath and Body Works - Aqu Marine - kula do kąpieli, rozświetlająca mgiełka zapachowa, żel do kąpieli z drobinkami, balsam do ciała

Właściwie nie wiem od czego mam tu zacząć w opisie moich ulubionych produktów z linii Aqua Marine... Po otrzymaniu paczki było u mnie wielkie wow! Po pierwsze kula do kąpieli - jestem totalną maniaczką ciepłych kąpieli, więc kula do kąpieli sprawia u mnie zawsze wielki uśmiech. Ta pięknie i szybko się rozpuszcza, pachnie łazienka i sypialnia, kula spokojnie wystarcza na 2 razy ale można pewnie dać też ćwiartkę. 
Drugie wow dla rozświetlającej mgiełki do ciała. Mamy lato, ja chodzę codziennie w krótkich spódniczkach i sukienkach, jest teraz najlepszy czas na odsłonięcie nóg. A nogi czy ramiona pokryte tą mgiełką wyglądają świetnie. Nie lubię oszukiwać na zdjęciach - wygładzać i retuszować, wyszczuplać i wydłużać, a taka mgiełka daje naturalny efekt wygładzenia skóry i wyszczuplenia. A do tego przyjemny zapach - re-we-la-cja!
Trzecie wow było, gdy zobaczyłam jak pięknie migocze żel/płyn do kąpieli. Tysiące kolorowych drobinek w wannie - czułam się z nimi jak mała dziewczynka, a właściwie jak księżniczka w różowym zamku. Nie da się nie uśmiechnąć mając takie gadżety i tym bardziej czeka się na kąpiel. 
Ta marka coraz bardziej mnie zaskakuje i choć od dawna ją uwielbiam i pamiętam czasy, kiedy ich kosmetyki przywoziłam z USA, to teraz w moich oczach jej produkty wciąż są udoskonalane i idą za głosem swoich konsumentów. Ciesze się także, że ta kolekcja nie jest przesłodzona, jest lekko orzeźwiająca, więc w upały miło się z niej korzysta. 
Kosmetyki Bath & Body Works możecie kupić w ich sklepach stacjonarnych w Warszawie w Galerii Mokotów i Złotych Tarasach.

AVON - Planeta SPA Greek Seas
Innym produktem do pielęgnacji ciała, który króluje u mnie w łazience w kategorii pielęgnacji ciała i kąpieli jest scrub - peeling Greek Seas od AVON. Właściwie nigdy nie zawiodłam się na serii Planet Spa i zarówno wizualnie jak i w kwestii produktów jestem zadowolona. Bardzo lubiłam kiedyś maseczkę Peel Off własnie z Planet Spa, a teraz polubiłam peeling do ciała. Zapach jest mocno pobudzający, morski, w składzie są algi, które nawilżają i jednocześnie drobinki usuwają obumarły naskórek. 
Do tego kolor - wyobraźcie sobie, że peeling ma kolor turkusowy :) A do tego fajnie pachnie, dobrze złuszcza i kosztuje ok 18zł... Dla mnie bomba :)
Peeling możecie kupić u konsultantek AVON albo na stronie producenta


PIELĘGNACJA
Eisenberg - Emulsja Sekret na pierwsze zmarszczki

Eisenberg Paris - Emulsja Sekret na Pierwsze Zmarszczki

Mój ulubiony lekki krem na dzień. Świetnie nawilża moją skórę, która go po prostu "pije". Wchłania się w kilka sekund, a wystarczą dwa naciśnięcia pompki, by emulsja pokryła całą buzię. 
Zapach - także i tu odgrywa wielka rolę - delikatny, luksusowy, nie jest meczący i irytujący. Ani z słodki ani cytrusowy. Doszłam do wniosku pisząc tych ulubieńców, że tak wiele marek robi kosmetyki o przeciętnych zapachach, które są byle jakie, drażniące, bardzo sztuczne, że te zapachy potrafią mnie zniechęcić do stosowania czegoś lub przekonać do marki/produktu.
Eisenberg Paris wie, jak dobrze dobrać zapach do produktu i za to również cenie tę markę. A ta emulsja - jeszcze nic jej do tej pory nie przebiło w kwestii pielęgnacji porannej po oczyszczaniu skóry. Nawilża, napina skórę, rozświetla ją (bo jak jest napięta to wydaje się być zdrowsza). Dla mnie najlepsza!
Ten produkt możecie kupić w perfumerii Sephora.


MAKIJAŻ
Benefit - kredka rozświetlająca okolicę brwi
Benefit Cosmetis - kredka High Brow
 To maleństwo choć niepozorne może zmienić nasz wygląd. Nie sądziłam, że mała kredka może optycznie powiększyć moje oczy i upiększyć makijaż. A wystarczy dosłownie 3 sekundy!
High Brow to lekko różowa kredka, dosyć miękka i całkiem duża  (większa niż ta do oczu), która w ułamku sekundy powiększa spojrzenie. Wystarczy najpierw obrysować odpowiednio kształt brwi, a następnie pod brwiami narysować kreskę High Brow i rozetrzeć ją palcem.
Mała rzecz, wielki efekt!
Benefit Cosmetics kupicie na stroni perfumerii Sephora.


Tusz do rzęs Smashbox - Super Fan

Tusz Smashbox - Super Fan

Ten tusz to najnowsze cacko Smashboxa. Ma wydłużać i podkręcać rzęsy. I to właśnie robi. Możecie to zresztą zauważyć na zdjęciu. Rzęsy już po pierwszym pociągnięciu są o niebo dłuższe, a do tego  podkręcone. Tusz nie kruszy się, zmywa się dobrze. Nie wiem jeszcze na jak długo wystarcza, bo moje testy trwają zaledwie 3 tygodnie. 
Ten tusz jest dostępny w perfumeriach Sephora.

Vita Liberata - Illuminaze Highly Active Complexion 


Vita Liberata - rozświetlacz  Illuminaze Highly Active Complexion

Ten rozświetlacz Vita Liberata to najnowszy produkt tego producenta, który poznałam na Dniach Otwartych Sephora Open Door 2018. Służy jako baza z kompleksem rozświetlającym i maskującym. Niby nie ma wyraźnego koloru, a skóra jest bardziej jednolita. Ma pantenol i prowitaminę B5, która nawilża naskórek. Pantenol z kolei łagodzi stany zapalne. Bardzo fajny produkt szczególnie dla mnie latem, kiedy moja skóra jest opalona i nie potrzebuje mocnego krycia. 
Ten produkt możecie kupić pod linkiem

Lakiery NailSinc  - lakiery Self Marmail

Nails Inc - Selfmade Marmaid

Urzekły mnie te kolory lakierów Nails Inc. Zestaw Self Marmaid czyli własnoręcznie wykonanej syrenki jest dla mnie idealny na wakacje choć jeszcze rok temu nie uwierzyłabym, gdyby ktoś mi powiedział, że będę nosić turkus na paznokciach... Lakiery długo się utrzymują na płytce a w zestawie jest lakier perłowy i z drobinkami. Ten ostatni zrobił furorę na kilku spotkaniach prasowych, bo faktycznie jest efekt wow. 

Lakiery hybrydowe HiHybrid i nowa kolekcja Unicorn 

Hi Hybrid - kolekcja Unicorn

Choć myślałam ,ze do hybryd się nie przekonam, HiHybrid zmieniło moje podejście. Marka jest prosta w użyciu - it's easy like a selfie :)
A te kolory Unicornowe - sami zobaczcie, mnie przekonały! :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wiosna, jest w pełnym rozkwicie , jednocześnie jest trudnym czasem dla alergików.
    Głównymi zagrożeniami są: narażenie na pyłki, trawy i pleśnie. Alergeny te są przyczyną alergicznego nieżytu nosa. Możliwa jest też alergia na słońce. Odczyny alergiczne powstają także w odpowiedzi na ukąszenie przez owady (zwłaszcza owady błonkoskrzydłe). Co zrobić, gdy rozwinie się reakcja alergiczna?
    Sklep konopiafarmacja.pl proponuję Syrop konopny z Rokitnikiem i wyjątkową maść uniwersalną marki Carun , produkty zawierają w swoim składzie ekstrakt z konopi - kannabidiol ( CBD ) , związek ten ma działanie antybiotyczne.Syrop pomaga przy przeziębieniach, alergiach i bólach gardła. Łagodzi również stany nieżytowe nosa, pieczenie oraz obrzęki błony śluzowej wywołane przez: zbyt suche powietrze, klimatyzację, dym papierosowy i zanieczyszczenie powietrza, alergie. Maść konopna uniwersalna jest pomocna w gojeniu mikrouszkodzeń śluzówki przyspieszając proces regeneracji oraz łagodzi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, nie znam nic z Twoich ulubieńców...

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista