Trądzik i świecenie opanowane z Vichy Dermablend

06:00

Jeśli jesteście posiadaczami cery tłustej lub mieszanej lub jeśli kiedykolwiek mieliście problem z trądzikiem, to z pewnością znacie markę Vichy. Ja również znam ją bardzo dobrze, bo to podkład Dermablend uratował moje życie towarzyskie, gdy jako 16to latka wstydziłam się wyjść z domu z czerwonymi krostkami wielkości małego paznokcia. Tylko wtedy Vichy Dermablend miało w swojej gamie tylko 1 produkt. Dziś o czym nie wiedziałam gama liczy już ich kilka. Czemu używałam Vichy Dermablend i jak się sprawdziły?

Vichy Dermablend - puder i podkład

Nie używając tej serii dobrych parę lat (no dobra, kilkanaście :P) nie miałam pojęcia, że pojawiło się tyle nowych produktów. Jest to o tyle dobre, że Klientka może teraz zrobić podstawowy makijaż całą seria konkretnej marki. 

Dermablend Vichy ma zatem 2 podkłady, puder sypki oraz puder w kamieniu. Fluid korygujący o przedłużonej trwałości to produkt, który dobrze znam. To TEN podkład, ten który uratował mi życie w młodości. Świetnie kryje blizny, czerwone krostki, a nawet zasiniaczenia (nie pytajcie o szczegóły, ale kiedyś nie zauważyłam futryny i przez 2 tygodnie musiałam nim kryć fioletowe oko...). Ma bardzo gęstą konsystencje, co nie powinno dziwić, jeśli ma dobrze zakryć wszystko, czego zwykle nie zakrywa tradycyjny podkład. Dobrze jest po jego nałożeniu przypudrować twarz pudrem - u mnie wystarcza sypki i do wieczora bez jakiś ekstremów spokojnie to wystarcza. 

Za co go lubię?
- za niesamowite krycie
- łatwość rozsmarowywania
- dłuuugie godziny bez rozmazywania (po użyciu pudru)
- nie podrażnia cery
- nie powoduje powstawania kolejnych krostek
- dobry do cery trądzikowej i mieszanej

Minus:
- przy nałożeniu zbyt dużej ilości może powstać efekt maski

Vichy Dermablend - puder i podkład
Drugim podkładem jest podkład wyrównujący powierzchnię skóry. Ten podkład również ma wyrównywać kolor skóry i ukrywać zaczerwienienia, ale dodatkowo także wygładzać skórę. Ma SPF 25 - jak dla mnie tyle wystarcza na co dzień, jeśli nie jestem na dużej ekspozycji na słońce. 
W składzie podkład ma kwas salicylowy, która ma za zadanie delikatnie złuszczyć obumarły naskórek. Z drugiej strony ma eperulinę, którą cechują właściwości kojące. 
Ten podkład w moim odczuciu mocniej matuje skórę w porównaniu do fluidu korygujacego ale jest też lżejszy. 

Vichy Dermablend - puder i podkład
Trzecim produktem serii Dermablend jest puder utrwalający działanie korekcyjnego fluidu
Puder jest przezroczysty, a dokładniej widać w nim biały talk, który po nałożeniu na skórę wtapia się w nią. Ma lekką konsystencję i mi najlepiej nakłada się go dużym pędzlem. Wystarczy kilka omieceń twarzy, by efekt był widoczny. Dla mocniejszego efektu zmatowienia lepiej nałożyć puder załączonym puszkiem, pamiętajmy by go raz na tydzień - dwa prać!
Puder jest lekki i sprawia, że podkład nie rozmazuje się a twarz nie świeci się zbyt szybko. Dodatkowo optycznie nieco wygładza skórę. Jest niesamowicie wydajny - ale to typowe dla większości sypkich pudrów. Jeśli nałożymy jego sporą ilość nic się nie stanie  sebum zostanie przez puder wchlonięte.

Vichy Dermablend - puder i podkład
Ostatnim z czterech kosmetyków jest puder w kompakcie - Covermatte czyli Puder kryjący w kompakcie. Puder ma wygodne  opakowanie i w odróżnieniu od tego sypkiego, możemy go wszędzie ze sobą zabrać. Ma oddzielną przegródkę na gąbeczkę, którą niemal nakładamy puder. Ten produkt jest nieco inny niż tradycyjne. Jet bardzo kremowy i cięższy przez co zakrywa zaczerwienienia. Z pewnością mamy zapewnione dzięki niemu wiele godzin matowej skóry. 

Vichy Dermablend - puder i podkład
Puder jest dostępny w 5 odcieniach, które są zbliżone do kolorów podkładów. Dzięki temu kosmetykowi skóra wygląda dowieczora bardzo dobrze.

Ten puder przeznaczony jest dla kobiet z cerą mieszaną i tłustą.

Vichy Dermablend - puder i podkład
Gamę Dermablend możecie znaleźć w sieciach aptek przy kosmetykach marki Vichy.
Ciekawa jestem czy mieliście już styczność z tą marka... - dajcie znać koniecznie! :)

Vichy Dermablend - puder i podkład
Więcej informacji o gamie Dermablend znajdziecie na stronie Vichy :)

You Might Also Like

3 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista