Kuracja dla wypadających włosów - czy jest coś co może pomóc? Phyto Paris

23:10

Będę pisać to wielokrotnie, ale... Ostanie 2 miesiące mocno obfitują w nowości do włosów i w najbliższych tygodniach pojawi się nawet kilka postów w tej tematyce. Dziś napiszę Wam o kuracji, którą już skończyłam, a która miała jako główne zadanie wspomóc moje włosy w szybkim wzroście i zmniejszyć wypadanie. Phyto Paris - Phytologist 15 przetestowałam na swoich włosach, a na zdjęciu możecie zobaczyć efekty tej kuracji.

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine

Phytologist 15 od Phyto Paris to kuracja hamująca wypadanie włosów i stymulująca cebulki do szybszego wzrostu. Czy obietnice producenta przekładają się w życiu - chciałam to sprawdzić na własnej skórze i sumiennie stosowałam procedury. Ostatnie 3 miesiące mnie zaniepokoiły, bo wypadało mi widocznie więcej włosów. Z jednej strony z kim nie rozmawiałam mówił, że ma podobnie i to kwestia przesilenia wiosennego, zmian pogody, zmęczenia skóry itp, a z drugiej jednak wzięłam się za ten problem od kilku stron.

Oprócz kuracji Phytologist 15 zaczęłam pić herbatę z pokrzywy (świetnie wzmacnia włosy, ale efekty widać dopiero po ok 3 miesiącach) i przyjmować suplementy na wzmocnienie włosów i paznokci - nie mam niedoborów witamin, ale dodatkowy power im się przyda. I co? Pojawił się drobny meszek na mojej głowie! Co prawda, zanim poczuje, że włosów jest realnie więcej minie wiele miesięcy aż urosną, ale już cieszą mnie niezmiernie. Bujna czupryno - nadchodzę :)

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine

Wszystko po kolei. Phytologist 15 to kuracja, która działa na 15 bio-czynników, które wspierają wzrost nowych włosów. To wyjątkowa formuła 99% składników roślinnych i naturalnych. spowalnia utratę włosów, przyspiesza ich wzrost, powodując jednocześnie odrastanie włosów piękniejszych, grubszych i bardziej gęstych. Nie zauważyłam widocznie mniejszej ilości wypadających włosów, ale jak zapewnia sam producent takie efekty widać po 2-miesięcznej kuracji, a ja ją stosowałam tylko przez miesiąc. Wypadanie się raptownie nie zmniejszyło ale jak dla mnie zadowalające jest to, że rośnie mi bardzo dużo nowych włosów.

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine


Aby rezultaty były jak najlepsze najlepiej jest stosować kilka uzupełniających się kosmetyków tej marki, które działają jak naczynia połączone. 
Najważniejsza jest tu kuracja Phyologist 15 .To 12 ampułek, które stosujemy maksymalnie 3 razy w tygodniu. Oznacza to, że opakowanie wystarcza nam na 4 tygodnie stosowania. Kuracja ma bardzo ziołowy zapach, do którego można się przyzwyczaić. Mnie nawet nie drażnił, ale znam takich, co tego typu zapachy mocno omijają. 
Ampułki zawierają w sobie szereg substancji wzmacniajacych cebulki - m.in kakao, które jest źródłem flawonoidów i polifenoli, które sprawiają, że cebulki stają się mocniej zakotwiczone w skórze głowy i nie są tak podatne na wypadanie. Z kolei tarczyca bajkalska stymuluje wzrost włosa, podobnie jak gorczyca indyjska, która to dodatkowo powoduje, że włos jest grubszy. 

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów
Uzupełneiniem tej kuracji jest delikatny szampon, który nie dość, że świetnie oczyszcza skórę głowy, to dodatkowo dodaje włosom objętości i chroni je.
Wyciąg z kakao ma działanie przeciwutleniające, chroni i poprawia zakotwiczenie cebulki włosa.
Wyciąg z guarany pobudza mikrokrążenie, zapewniając działanie stymulujące, energetyzujące i wzmacniające.
Wyciąg z czerwonych alg otula włosy, sprawiając, że stają się one widocznie grubsze.
Wywar ze skrzypu o właściwościach wzmacniających włosy i przeciwdziałających ich wypadaniu poprawia kondycję włosów.
Sama natura, a jednak przyjemnie się go stosuje i - co najważniejsze - działa.

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine

Jeśli chcecie dodatkowo zwiększyć działanie obu produktów Phytologist15 możecie stosować bestseller marki Phyto - eliksir Phytopolleine. To eliksir - bomba odżywcza dla włosów, stworzona na bazie olejków eterycznych. Stosuje się go jeszcze przed myciem włosów. Dzięki współdziałaniu zawartych w Phytopolleine olejków eterycznych (72%) i olejku z kiełków kukurydzy, preparat pobudza mikrokrążenie i normalizuje stan skóry głowy. Warto go stosować chociaż raz na kilka miesięcy. Wystarczy pasmo po paśmie nakładać preparat zakraplaczem na skórę głowy, wmasować i zostawić na 20min. Po tym czasie umyć głowę. 
Mi zdarzyło się pozostawić go nawet na całą noc i dopiero rano go zmyć i czułam, że moja skóra jest jeszcze lepiej nawilżona. 

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine
Minął miesiąc, moja kuracja się skończyła, a ja przyglądam się moim włosom. Nie wiem czy są one grubsze (na to chyba za wcześnie), wypadają nadal ale jakby nieco mniej, natomiast widzę jeden wyraźny skutek tej kuracji. To szczecinka, która nieśmiało zaczęła mi wyrastać przy czole i na całej głowie. Jest t z pewnością efekt ogólnej pielęgnacji i nałożenia się kilku czynników, niemniej jednak polecam Wam tę serię jeśli borykaliście się z problemem wypadających i cienkich włosów. Takie naturalne kosmetyki wspomagają wzrost i silę naszych włosów. 
Więcej informacji możecie uzyskać na stronie marki Phyto
Ciekawa jestem czy słyszeliście o tej marce i czy stosujecie jakieś "wcierki" lub suplementy diety na wzrost włosów i co polecacie. 

Phyto Paris - Phytologist 15 - kuracja przeciw wypadaniu włosów i eliksir Phytopolleine




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Markę znam, ale kuracji jeszcze nie miałam, a na pewno bym chciała taką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wlosy ostatnio lecialy garsciami.. ale to si
    e jakos uspokoilo, na szczescie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko u mnie takie szaleństwo. Część z tego to wypadanie sezonowe, a u mnie jeszcze dodatkowo nałożył się stres. Dobrze, że to się powoli reguluje i nie będę miała kępki włosów :)))

      Usuń
  3. Kuszą mnie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista