Zapachy mojej młodości w nowym wydaniu - Jennifer Lopez JLust, JLove, JLuxe

20:24

Macie zapachy, które kojarzą się Wam z czasami Waszej młodości? Z pewnością tak. W końcu każdy z nas od jakiś perfum zaczynał.
W moi przypadku czasy mojego liceum związane są z zapachem Glow by JLo. Jennifer Lopez sygnowała swoim nazwiskiem perfumy, które nie tylko ładnie pachniały, ale także miały piękne opakowanie z inicjałami JLo wysadzanymi cyrkoniami. Używałam go ni tylko ja ale moja Mama tak bardzo go polubiła, że kupuje go do chwili obecnej, więc jak przyjeżdżam do domu rodzinnego, te wspomnienia wracają. A teraz wróciły także i u mnie tylko w nowym wydaniu...

Jennifer Lopez - zapach Love, Luxe, Lust


JLo wprowadziła trzy nowe odsłony zapachów - JLust, JLove i JLuxe. Każdy jest inny, wyjątkowy. 


Jennifer Lopez - perfumy JLust

Pierwszy z nich JLust to zapach kwiatowo-owocowy. Jest słodki, musujący. Tu truskawka, kwiat jabłoni, wyrazista czarna porzeczka i soczysta mandarynka tworzące nutę głowy łączą się ze słodką brzoskwinią, jaśminem (jest we wszystkich moich perfumach) i orchideą. Za bazę posłużyły mocniejsze nuty - żywica, piżmo i bób tonka. Drewno cedrowe i sandałowiec otulają skórę i utrzymują się na skórze kilka godzin. 

Jennifer Lopez - perfumy JLust
Drugim zapachem jest JLove...
Owocowy sorbet JLove ma butelkę z korkiem w panterkowy print. Ma być słodko i seksownie. Sama gwiazda to kwintesencja seksapilu i spontaniczności. Także i tu wita nas rześki zapach maliny z orzeźwiającym grejfrutem, by przejść w słodszy ananas i tegerynkę. W nucie serca odnajdziemy lilię wodną, gardenie i kokos. Zaskoczeniem jest nuta bazy: akord lodów sorbetowych, słodka wanilia, mocniejsze piżmo i jasne drewno. 
Zapach to mezalians słodkich aromatów z mocniejszymi woniami. 


Zapach Jennifer Lopez JLo - JLove
Trzecia propozycja jest inna niż dwie poprzednie. JLuxe to wyjątkowe połączenie kwiatowo-orientalne. Z jednej strony mamy słodką bergamotkę, malinę i ananas w nucie głowy, z drugiej w nucie serca mamy luksusowe, kwiatowe połączenie róży damasceńskiej, fiołka i irysu. 
Nuta głębi składa się z ciepłych nut ambry, cedru i piżma. To ostatnie stawia "kropkę nad i", bo przebija się przez kwiatowo-owocową słodycz i pozostaje na dłużej w pamięci. 

Jennifer Lopez - perfumy JLo JLuxe
Wszystkie 3 zapachy JLo - JLuxe, JLove i JLust łącza podobne nuty, ale każdy zapach pachnie zupełnie inaczej. Każda z nas może znaleźć wśród nich coś dla siebie. Dodatkowo ich flakony pięknie się prezentują, bo ich zatyczki kryją najmodniejsze ostatnio zwierzęce wzory. 

Jennifer Lopez - perfumy Jlust, Jlove, Jluxe

A Ty - który z tych 3 zapachów byś wybrała?






You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zapachy muszą być piękne przy takich nutach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista