Jesienne SPA czyli Sanctury Spa i Charles Wellington w mojej łazience

20:19

Mamy jesień. W końcu. Chociaż wielu narzeka na jesień, ja się z niej bardzo cieszę. Dlaczego?
Bo jesienią można nosić ciepłe skarpety, pić hektolitry zielonej herbaty, grzanego wina i czekolady z cynamonem i chilli. Zawijać się w koc i oglądać ulubione filmy wtulona w chłopaka. Jeść czekoladę i mieć czas dla siebie. 
I właśnie z powodu jesiennej pogody i zimna w końcu jesienią mam dużo czas na domowe SPA...
Zobaczcie co ostatnio gości u mnie w łazience i poprawia mi nastrój... Sanctuary Spa i Charles Worthington...

Sanctuary SPA i Charles Worthington dostępne w drogeriach HEBE

Sanctuary SPA dostępne w drogeriach HEBE



Uwielbiam jesień właśnie z tych powodów powyżej, bo mam więcej czasu dla siebie. Latem i wiosną każdą wolna chwile spędzam na dworze, zaś jesienią i zimą wolę się zabunkrować w domu.

Sanctuary SPA - Salt Scrub
Markę Sanctuary Spa cenię od dawna. Te kosmetyki są luksusową marką do ciała, która od kilku lat dostępna jest także w Polsce w Drogeriach Hebe. Pisałam Wam już o tej marce w tym artykule. Możecie w nim znaleźć historię marki, którą polecam Wam przeczytać.
Ich produkty spodobały mi się tak bardzo, że mam już ich kolejne opakowania! 
Jak zapewnić sobie relaks absolutny i stworzyć domowe spa? 
Weź sól do ciała, żel pod prysznic o intensywnym zapachu i coś do intensywnego nawilżenia ciała. Koniecznie musi pięknie pachnieć. Zapal świece. Po takiej kąpieli i nawilżeniu, nałóż balsam rozświetlający by pięknie prezentować się w bieliźnie albo szlafroku i kapciach. Ubiór nie ma znaczenia, ważne, że ciało wygląda po nim smuklej a Ty będziesz czuła się jeszcze piękniej. Do tego umyj włosy w dobrej jakości szamponie i nałóż odżywkę Charles Worthington. Niech włosy też mają SPA! I gotowe :)

Sanctuary SPA - mus do ciała
Jednym z moich hitów Sanctuary Spa jest kremowy suflet do ciała. Pachnie wykwintnie, niesztampowo i bardzo charakterystycznie. Ma postać musu, ale już po zetknięciu ze skórą czuć że nie jest to coś jak balsam. To intensywne masło, które otula ciało jak koc.

Sanctuary SPA - krem do mycia ciała
Podobnie kremowy żel do mycia - to luksusowy produkt do mycia, bo jego zapach pozostaje na skórze na bardzo wiele godzin i tak jak dobre perfumy, zapach ewaluuje na naszej skórze.
Sanctuary SPA - rozświetlacz do ciała Wondering Body
 Kolejnym świetnym produktem i top 5 marki Sanctuary Spa jest balsam rozświetlający. Dużo lżejszy w konsystencji niż mus, a oprócz nawilżenia pozostawia lekką poświatę, niczym złoty pył brązujący ciało (zobaczcie zdjęcie poniżej).
Sanctuary SPA -  rozświetlacz do ciała Wonder Body 
Ciało mamy już rozpieszczone i zrelaksowane, ale czym byłby relaks bez relaksu dla głowy!
Często nie doceniamy jaką wartość w naszym samopoczuciu ma dobra fryzura. Znacie określenie bad hair day? Używa się go wtedy, kiedy mamy kiepską fryzurę i czujemy się przez to brzydko. Dlatego warto zwrócić uwagę, by poświecić chwilę także włosom.

Szampon i odżywka Charles Worthington 
Charles Worthington ma w swojej ofercie delikatne dla włosów produkty, które można stosować nawet przy wrażliwej skórze głowy. Everyday Gentle możemy stosować codziennie. Ta seria dodaje objętości włosom, a po umyciu ich warto zostawić odżywkę na 10 min. Dla lepszego nawilżenia jeśli macie chwilę, polecam Wam nałożyć odżywkę jeszcze przed myciem włosów, zawinąć włosy z odżywką w ręcznik i potrzymać ją tak przez 30 min. Potem umyć włosy i jeszcze raz nałożyć odżywkę już na krótko. Zobaczycie, jakie są gładkie i odżywione!

Odżywka Charles Worthington dostępna w drogeriach HEBE
Nie wiem jak Wy, ale ja już samym pisaniem o tych produktach się odprężyłam :) 
Ciekawa jestem czy znacie te marki, ja je Wam polecam bo sama używam ich od kilku miesięcy. Obie marki możecie dostać w drogeriach HEBE. 
Dajcie znać czy kiedyś o tych markach słyszeliście...


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo lubię takie produkty, chętnie przetestuję jak przyjdzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista