Weekendowa stylizacja z torebką Fabiola

22:27

Weekend jak zawsze upłynął mi za szybko. Sobotę spędziłam w połowie na rowerze, a w  drugiej połowie ze znajomymi, ale niedziela miała być już spokojniejsza - na luzie - z dobrym jedzeniem, spotkaniami ze znajomymi i spacerem. A wieczorne kino było na deser. Ranek zaczęłam w obcasach, ale wiedząc, że mam iść na długi spacer wolałam się zabezpieczyć i wziąć ze sobą w drogę wygodne trampki. Do tego potrzebna mi była spora torba, która wiele pomieści...

Lubie w takie letnie dni zakładać zwiewną sukienkę i mieć na wypadek długich podróży wygodne buty. Do tego wielka torba, żebym zmieściła w niej wszystko - książkę, buty, kosmetyczkę i koniecznie kurtkę - w końcu dziś pogoda była w kratkę...


Granatowa, zamszowa torba zdecydowanie wszystko pomieściła. Torba jest polskiej marki Fabiola, która szyje wszystkie swoje produkty w Polsce, co bardzo doceniam. 
Torebka typu shopper, to hit od kilku lat, bo chyba większość z nas ma zawsze problem gdzie wszystko pomieści (a ta mieści nawet format A4) :) Torba wykonana jest z wysokiej jakości skóry, wnętrze jest uszyte z satynowej podszewki, a w środku znajdują się tak nam - kobietom - potrzebne kieszonki. 


Całość przyjemnie się nosi na ramieniu, bo torba dostosowuje się kształtem do naszego ciała, przez co nie jest niewygodna. Po boku znajdują się dodatkowo frędzle w stylu modnym w tym sezonie boho. Lubie taki styl, bo widzę, że coraz więcej ubrań mam w swojej szafie właśnie w tym stylu. 

Torba: Fabiola Shopper Boho granatowa
Sukienka: Milena Płatek
Okulary: Ray Ban
Buty: Converse

Torebkę Fabiola w kolorze granatowym możecie kupić na stronie producenta
P.S. Jeśli chcecie tak jak ja uczynić torbę jeszcze bardziej wyjątkowo, wystarczy że do jednej ze stron przyczepicie apaszkę w jednym z wyraźnych kolorów i całość nabiera innego wyglądu.











You Might Also Like

3 komentarze

  1. Przepiękna jest ta sukienka
    Świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentujesz się w tej sukience. Wydaje mi się że bardzo podobna widziałam na sosimply.pl. Z takim obuwiem tworzy typową dziewczęcą stylizację na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista