Balmain Hair Couture - luksusowa pielęgnacja włosów dostępna w Polsce

07:00


Czy znacie ultraluksusową pielęgnacje włosów od projektantów? Bo kto zna się na zniszczonych włosach lepiej niż fryzjerzy czeszący modelki na pokazach? Balmain Hair Couture wie, jak je pielęgnować. 


Balmain Hair Couture - Silk Perfume

Balmain Hair Couture od kilku miesięcy jest oficjalnie do kupienia w sieci perfumerii Douglas. Z tego powodu miałam okazję sprawdzić ich produkty i przekonać się, czy oprócz luksusowego opakowania mają też ciekawą zawartość. To, co dzisiaj Wam pokazuje przedstawiam nie tylko jako produkt sam w sobie wart kupienia, ale także jako dobry pomysł na prezent dla bliskich osób. 


Balmain Hair Couture - Silk Perfume
Perfumy Balmain Hair Couture Silk Perfume to produkt unikalne i bardzo luksusowy. Już samo opakowanie wyróżnia się na drogeryjnych półkach. Piękna szkatułka mieści w sobie perfumy zamknięte w minimalistycznym, przezroczystym opakowaniu z tradycyjnym atomizerem. Obok dołączony jest dyfuzor vintage - wyjątkowy jak dla mnie, bo podobny spotkałam tylko w perfumach i drobinkach  rozświetlających do ciała. 
Znamy już opakowanie - ono roztacza aurę zmysłowości i luksusu przed nami - klientkami. W buteleczce zamknięte są perfumy - delikatne, zmysłowe, lekko słodkie, które uwalniają swoje wonie podczas każdego ruchu włosami. Zapach jest charakterystyczny dla całej linii Hair&Styling od Balmain Hair Couture. Mgiełka ma bardzo niewielkie drobiny, które nadają włosom odpowiedni zapach ale także dodają im wizualnie witalności. dzieje się tak za sprawą obecności protein jedwabiu, które nawilżają i dodają blasku. 
Komplet: ok 169zł/200ml

Balmain Hair Couture - Silk Perfume

Inne produkty Balmain Hair Couture są dostępne w perfumerii Douglas pod linkiem.






You Might Also Like

3 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista