Nocna pielęgnacja od Murier

16:53

Tak mi było z nimi dobrze... Ale wszystko co dobre, szybko sie kończy... Znacie markę Murier? Ja mam za soba miesiąc co noc właśnie z nią i nie narzekam... :)

Murier - krem Collagen Hydration O2 i serum HA3+



Jesli jesczcze nie znacie marki Murier, to powinniście wiedzieć, że jest to jedna z pierwszych marek kosmetycznych, która oferuje wysokiej jakości kosmetyki z wykorzystaniem komórek macierzystych. 

Ja testowałam dwa produkty tej marki  - Serum na noc Ha3+ oraz krem Collagen Hydration O2

Murier - krem Collagen Hydration O2 i serum HA3+

Serum na noc Ha3+ 
Ha3+ lifetime Serum do twarzy na noc o właściwościach nawilżająco-odmładzających działa skutecznie na przesuszoną i zniszczoną skórę. Połączenie ekstraktu ryżowego z wyciągiem z roślinnych komórek macierzystych gwarantuje wysoką efektywność działania odmładzającego. Zawarte w komórkach roślinnych flawonoidy przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu oraz pobudzają naturalne procesy regeneracji skóry. Serum uzupełnia niedobór naturalnie występującego w skórze kwasu hialuronowego, zapewniając intensywne nawilżenie i elastyczność. Kwas hialuronowy wygładza zmarszczki od wewnątrz, liftinguje oraz wyrównuje niedoskonałości. Innowacyjne składniki aktywne zapewniają długotrwałe nawilżenie i odmłodzenie każdego rodzaju skóry.

Murier - krem Collagen Hydration O2 i serum HA3+

Co mogę o nim napisać? 
Buteleczka ma piekne, szklane opakowanie z wygodną pipetką. Dzięki temu aplikacja jest niezwykle higieniczna. Serum jest bezzapachowe i płynne, Szybko się wchłania i nie czuc go na skórze. Ale to tylko pozory. Skóra po kilku tygodniach stosowania, szcczególnie na czole stała sie jakby bardziej "sprasowana" a zmarszczka mimiczna, która jest wynikiem częstego marszczenia czoła stała się mniej widoczna. Serum jest wydajne, bo wystarczy kilka kropli na pokrycie skóry całej twarzy.
Lubie produkty treściwe, dlatego na serumkoniecznie potrzebowałam kremu. I tu z pomocą przyszedł krem Collagen Hydration O1 od Muriera.

Murier - krem Collagen Hydration O2 i serum HA3+

Krem Collagen Hydration O2

Krem na noc Collagen Hydration O2 by night został stworzony po to, by odpoczywającej po trudach całego dnia skórze podarować wszystkie niezbędne do zachowania zdrowia i młodości składniki. Kolagen, kwas hialuronowy i komórki macierzyste winorośli wnikają głęboko w skórę, utożsamiając się z jej własnymi komórkami i pobudzając mechanizmy obronne. Skóra potrzebuje w nocy silnego nawilżenia i natłuszczenia, pochodzącego od natury. Zapewni jej to wyciąg z masła shea i oleju z pestek winogron. Winorośl jest źródłem witaminy E, której działanie przeciwstarzeniowe powoduje, że krem skutecznie walczy ze zmarszczkami. Budząca się do życia roślina gromadzi w kiełkach wszystkie białka i witaminy, dlatego krem został wzbogacony o ekstrakt z kiełków soi i pszenicy – wszystko po to, by budząca się rano skóra była młoda i świeża, Aktywny tlen poprawia dotlenienie komórek skóry. Taki dodatkowy „zastrzyk” tlenu sprawia, że wszystkie procesy zachodzące w skórze przebiegają sprawniej.

Jak sprawdził się u mnie? 
Krem zamkniety jest w białej tubce z dosyć dużą dziurką. Ma bardzo delikatny zapach, który mi przypomina słodycze z migdałami. Krem wchłania się momentalnie i łatwo sie go rozprowadza. Rano budzimy sie z nawilżoną skórą. Sam krem nie zdziałałby cudów, ale w połączeniu z serum widziałąm jak moja skóra jest mocno napięta i gładsza. Co prawda nie mam ogromnych zmarszczek (oprócz tych kurzych łapek pod oczami od uśmiechu), ale pierwsze oznaki starzenia mam już za sobą. Dlatego też wiem, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja mojej skóry już na zapas... 
Murier ma szeroką game proeparatów przeciwzmarszczkowych i ich ceny są przystępne dla portfla Polek, dlatego zachęcam Was do wejścia na ich stronę i poczytania więcej o ich filozofii i składnikach. Ich produkty kosztują średnio ok 100-150zł dlatego każda z nas moze pozwolic sobie na któryś z ich kremów czy serum raz na jakis czas. 

Murier - krem Collagen Hydration O2 i serum HA3+

Wszystkie kosmetyki Murier mozecie kupić na ich stronie www.murier.com

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mnie kusi seria z witaminą C ale o tej słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z witaminą C - też mnie kusiłą i też o niej czytałam pozytywne opinie.

      Usuń
  2. Miałam to serum, jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie działa serum + krem i dopiero w takim połączeniu widziałam fekty :)

      Usuń
  3. Ciekawią mnie te kosmetyki, może na któryś się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista