Wyniki konkursu Pantene

09:00

Kochani miłośnicy Pracowni Porannych Przyjemności... Konkurs z marką Pantene został zakończony 28.12.2014r po północy i w związku z tym musiałam wybrać 3 osoby, które według mnie pozostawiły najciekawsze odpowiedzi na pytanie: "Jaka jest wasza ulubiona fryzura i i dlaczego ją właśnie lubicie najbardziej?". 

Nie było łatwo jak się pewnie mogliście domyśleć, bo nadesłane zdjęcia fryzur i odpowiedzi zrobiły na mnie wrażenie... 




I nagroda (szczotka do włosów Pantene, notatnik Pantene, ozdoba do włosów Marta Ruta dla Pantene i zestaw produktów Pantene Ochrona Przed Wypadaniem włosów) trafia do Marty Dobiegi za śmieszną odpowiedź i ciekawe zdjęcia fryzur, które wymagają nieco pracy i dobrych kosmetyków:

Kocham serca, więc moją ulubioną fryzurą jest SERCOBLIWA FRYZURZYNA, która jest dobrze ułożona tylko wtedy, kiedy leżysz  Idealna dla leniwców i zakochańców.
A tak na poważnie to uwielbiam loczki   Mam wrażenie, że wyglądam w nich dużo młodziej, a wiadomo - kobiety lubią odejmować sobie wiek  Szkoda tylko, że trzymają się bardzo krótko  Pamiętam jak dziś, gdy cały poranek ciocia wraz z mamą kręciły mi loki, na Pierwszą Komunię, a one opadły zanim doszłam do kościoła  totalna klapa  J


II nagrodę (notatnik Pantene, ozdoba do włosów Marta Ruta dla Pantene i zestaw produktów Pantene Ochrona Przed Wypadaniem włosów) otrzyma Justyna Wiśniewska za zdjęcie i wzruszającą odpowiedź:

Mi się od zawsze marzyły proste włosy, nigdy nie lubiłam swoich naturalnych loków ;/ zawsze nie chciały się ułożyć, były niesforne i często je prostowałam ( i zrobię to jutro po roku czasu :O) ale nastał moment gdzie swoje loki pokochałam i często a raczej zawsze nosze włosy rozpuszczone, tak by moje loki pięknie było widać, widzę zazdrość niektórych dziewczyn które takie by chciały mieć i byłam głupia, ze wcześniej ich nie eksponowałam ale gdyby nie komplement od 8 rano usłyszany od chłopaka ' uwielbiam Twoje potargane włosy' nigdy w życiu bym nie przypuszczała, ze te loki mogą być pożądane!  I to jest ta fryzura z którą czuję się najlepiej 

III nagroda (notatnik Pantene i zestaw produktów Pantene Ochrona Przed Wypadaniem włosów) trafi do Joanny Wu za nietuzinkową odpowiedź:


Zapach benzyny. Podróż w nieznane. Wolność. Pęd przed siebie i ostre zakręty. Ulubiony styl mojej fryzury powstaje za każdym razem gdy oddaję się swojej pasji - jeździe motocyklem. Moje krótkie włosy, zawsze niesforne najlepiej układają się gdy idę na kompletny żywioł, targa nimi wiatr a kręta droga czochra na różne strony. Artystyczny nieład zastępuję wyrażeniem Niezdyscyplinowane ogarnięcie. Takie włosy delikatnie muśnięte pocałunkiem słońca, podtapirowane ciepłym wiatrem i przygładzone lekkim deszczykiem są stylem, który podkreśla we mnie kobiecość z pazurem i naturalność z domieszką nonszalancji.

Wygranym dziewczynom gratuluję. Prześlijcie proszę swoje adresy do wysyłki na mojego maila ina_1986@o2.pl w tytule wpisując KONKURS PANTENE



You Might Also Like

7 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista