Nowa era wygładzenia zmarszczek z Yonelle

23:58

Polska marka Yonelle znowu powaliła nas na łopatki. I zaskoczyła. Wiedziałam, że trwają pracę nad jakaś super nowością, ale wszystko było ściśle tajne. Dopiero niedawno na światło dzienne pokazano to - Medifiusion - Shock Youth Therapy. Mezoigły czyli krem w ampułce z technologią precyzyjnego mikronakłuwania w warunkach domowych. A wydawało mi się, że takie zabiegi można robić tylko w gabinetach kosmetycznych...

Yonelle - Medifusion Shock Youth Therapy - mezoigły

Krem o wyjątkowym opakowaniu w formie ampułki ma być przełomem w walce ze zmarszczkami. Przeznaczony jest dla skóry nieidealnej - z niedoskonałościami, nierównościami, nierównomiernym kolorytem... 


Yonelle - Medifusion Shock Youth Therapy - mezoigły

"Mezoigły" czyli mokroskopijne igiełki mineralne, które znajdują się w aktywnej warstwie kosmetyku mają zrobic tu całą robotę. Najważniejsze w skuteczności kosmetyku jest bowiem nie sam skład produktu ale to, co podkreślają od lat założycielki marki Yonelle - sposób przenikania składników w głąb skóry. 
Jak go stosować? Wystarczy nakłądać niewielką ilość preparatu na skórę twarzy omijając okolicę oczu (ok 1cm od nich) co drugi dzień przez 8 dni. Co ciekawe, po nałożeniu kremu odczuwa się lekkie nakłucie, co następuje podczas penetracji preparatu. Wystarczą 4 dozy kremu na jedno użycie. Aby zwiększyć jego skuteczność, najlepiej wmasować krem w skórę twarzy.  

Yonelle - Medifusion Shock Youth Therapy - mezoigły

Dzięki takiej penetracji składników aktywnych po kuracji faktycznie kolor skóry stał się bardziej jednolity, a skóra gładsza.

Znasz to uczucie ściągniętej skóry i szarego kolorytu? Mi nie był on obcy - nieprzespane noce, zbyt mało wody wypitej w ciągu dnia, wiek - to wszystko sprawiło, że moja skóra pozostawiała wiele do życzenia. Taka kuracja 8 użyć co drugi dzień, co daje 16 dni używania pozytywnie mnie zaskoczyła. 

Yonelle - Medifusion Shock Youth Therapy - mezoigły i Medifusion CBD Fusion krem naprawczy
Pamiętajcie, by między użyciami kremu w ampułce z mezoigłami nakładać odpowiedni krem nawilżający. By wzmocnić działanie mezoigieł Yonelle rekomenduje użycie kremu Naprawczego z CBD Fusion z linii Medifusion w te dni, w których nie używamy kremu w ampułce z mezoigłami. 
Krem ten ma gęstą, bardzo bogatą konsystencję i działa jak kompres na skórę. A do tego pięknie pachnie i wygląda przepięknie! Sami zobaczcie na poniższym zdjęciu. Opakowanie jest eleganckie i bardzo kobiece. 

Yonelle - Medifusion CBD Fusion krem naprawczy

Yonelle stworzyło kolejne wysokiej jakości kosmetyki, które z przyjemnością użyłam. Za każdym razem gdy stosuje ich preparaty, mam pewność, że moja skóra bedzie rozpieszczona. 
Kosmetyki Yonelle możecie kupic w perfumeriach Douglas oraz na stronie Yonelle




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo mnie intrygują te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wypróbuję te kosmetyki, ciekawią mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki tej marki to mój numer jeden w codziennej pielęgnacji. Warte są każdej złotówki

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista