Ombre nails z ORLY, OPI i Vipera

16:24






Lakiery na ombre nails - Bazowy OPI - Tickle my France
Dół obmre nails - ORLY - Prelude to a kiss
zdjecie poniżej - ORLY na zmianę z Vipera Cosmetics - Belcanto

Jeśli chodzi o trwałość poszczególnych lakierów:

OPI - dobrze się go nakłada, ale bardzo długo wysycha, przez co pojawiały się u mnie smugo, bo zawsze gdzieś te paluchy wkładam zanim lakier zaschnie. Ten konkretny kolor jest średnio trwały. Wytrzymuje u mnie ok 1 dzień, a potem końcówki ścierają się niemiłosiernie...

ORLY - bardzo dobry lakier, trzyma się zdecydowanie dłużej niż ORLY - do 3 dni przy moim częsym myciu rąk, wycieraniu i sprzataniu nawet bez bazy i utwardzacza. Lubie tą markę coraz bardziej. Mają teraz nowe kolory, chyba się na nie skuszę :)

Vipera Cosmetics - porażka - długo wysycha, szybko się zmywa, łatwo o jego zadrapania.... Jest dosyc tani, ale mimo wszystko nie polecam...

Hmm - jaki wniosek - lubie czasem pomalować paznokcie na jasne kolory, a wśród moich zasobów najbardziej odpowiada mi lakier ORLY.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jeszcze Opi nie miałam. Vipera już od dawna używam jest ok : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś wziąć bardziej kontrastowe kolorki, bo słabo widać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, chociaż słabo widać ;(
    Zainteresowana nowym TAGiem? Na razie jedynie zapowiedź ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie słabo widać, a kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo słabo widać ale kolorki podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki bardzo jasne, ale jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę za słabo widać, ale bardzo przyjemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jasne kolorki na paznokciach, czemu nie :)
    zawsze to tak inaczej, zależy to też od stroju :)
    tych lakierów nie znam

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista